Gå til innhold

En kompis av oss drakk syre på 17 mai.

Anbefalte innlegg

Gjest hva skjer nå da

Han var nok litt full , og trodde at Fanta flasken han fant i bilen var en av den nye typen.

Han svelgte unna halve flasken på styrten , og det viste seg at det var et industri-vaskemiddel ( sterkere enn salmiakk)!

Han ble raskt fløyet til Haukeland sykehus , og har ødelagt tungen , drøvlen , spiserør og lukkemekanismen i magen.

Hva skjer da?

Kan han aldri spise normalt igjen?

Noen som vet noe om dette?

Fortsetter under...

Det kan jo tenkes han må leve med knapp på magen, man sondemates på en måte gjennom denne knappen og rett i magesekken, en tid eller kanskje resten av livet?

Jeg skjønner bare ikke at folk heller farlige væsker på brusflasker! Eller har medisiner i dropsesker som min far! *Grrr...*

Gjest hva skjer nå da

Det kan jo tenkes han må leve med knapp på magen, man sondemates på en måte gjennom denne knappen og rett i magesekken, en tid eller kanskje resten av livet?

Jeg skjønner bare ikke at folk heller farlige væsker på brusflasker! Eller har medisiner i dropsesker som min far! *Grrr...*

Uff , ja !

Det var kompisen sin bil , og han hadde hatt dette "stoffet" med seg fra der han jobbet for å skure ned noen skaper i hjemmet.

Uff , ja !

Det var kompisen sin bil , og han hadde hatt dette "stoffet" med seg fra der han jobbet for å skure ned noen skaper i hjemmet.

Han hadde altså sjøl hatt stoffet på ei brusflaske? Snakker om ris til egen bak...

Håper det går bra med ham da!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...