ringen Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Grunnet en hektisk hverdag prøver jeg å få trent styrke på morgenen. Dvs. kl. 06.30. Vanligvis spiser jeg ikke før jeg trener for jeg rekker det ikke, og det går for kort tid mellom frokosten og treningen. Etter treningen drar jeg på jobb og spiser frokost der med en gang jeg kommer frem. Er dette ok, eller er det veldig viktig å spise noe først? Jeg føler meg aldri slapp e.l. mår jeg trener på morgenen, så jeg føler ikke noe direkte behov for mat før jeg trener, men jeg vil jo trene/spise riktig, så derfor spør jeg; må man spise før man trener, når treningen er det første man gjør på morgenen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest soIeiI Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hvis du vil ned i vekt er det fint å trene på tom mage om morgenen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.