PuMpiNg_Iron Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 heizann!! jeg er en gutt på 18 som har undersøkt litt rundt forbi med forskjellige medikamenter for å øke styrke og masse, og lurte på om det gjør no å kjøre en liten kur på d-bol og deca? vet disse ikke er tillatte men ønsker høy økning.. finnes det mange bivirkninger som vil forekomme?? noen som har noen erfaringer å komme med eller tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArneAnd Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Søk på internett for å finne informasjon om disse preparatene, du finner kilometervis med stoff. Vil uansett ikke anbefale deg å bruke steroider, da de gir bøttevis med bivirkninger. Spis mye mat og tren hardt så kommer resultatene likevel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Bortsett fra de kjente bivirkningene, som mindre baller/pikk, impotens etc., så har du også en fin en; utvikling av kvinnelige bryster. Mmm-hmmmm...groovy! ".............." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommen1365380525 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Bortsett fra de kjente bivirkningene, som mindre baller/pikk, impotens etc., så har du også en fin en; utvikling av kvinnelige bryster. Mmm-hmmmm...groovy! ".............." Bare av nyskjerrighet... Hvor finner du disse fakta? Skal være enig med deg ang. mindre baller, og kvinnebryster. Men at pikken blir mindre??? HAHAHA!!! Tror nok ikke at du har kunnskaper nok ang. medikamenter som anabole steroider, Du vet nok lite eller ingenting om hverken de anabole effektene, eller de androgene virkningene er. Men for all del, det fungerer jo veldig bra som en preventiv effekt når noen spør deg om sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Slike spørsmål er nok ikke egnet her på dol, og innlegget ditt vil rimelig sikkert bli slettet ganske raskt. Det med mindre pikk er uansett skremselspropaganda fra 80-tallet, og selv de som satte denne myten i omløp innrømmer at dette selvsagt ikke stemmer. Du er uansett alt for ung til å kødde med kroppen din på denne måten. Du har fortsatt flere år igjen med høy naturlig testosteronproduksjon, og du vil ikke fucke opp denne gode perioden ved å rote deg borti skadelige medikamenter. Det vil du isåfall angre på senere. Kombinasjonen med disse to steroidene har også en svært negativ bieffekt: De vil nemlig sørge for at kroppens egen produksjon stopper opp når du er på, og siden ingen av disse to preparatene tilfører kroppen testosteron så er det meget mulig at du vil få problemer med psyken din da hjernen trenger testosteron for å fungere. Impotens som følge av 0 testosteron i kroppen er heller ikke å anbefale, men i forhold til problemet med 0 testosteron til hjernen så er dette selvsagt som en bagatell å regne. Søk deg rundt til andre forum. Dette er ikke spørsmål som hører hjemme på Doktoronline. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Bare av nyskjerrighet... Hvor finner du disse fakta? Skal være enig med deg ang. mindre baller, og kvinnebryster. Men at pikken blir mindre??? HAHAHA!!! Tror nok ikke at du har kunnskaper nok ang. medikamenter som anabole steroider, Du vet nok lite eller ingenting om hverken de anabole effektene, eller de androgene virkningene er. Men for all del, det fungerer jo veldig bra som en preventiv effekt når noen spør deg om sånt. Det har vært kampanjer om dette temaet. Impotens er nesten verre en krympende penis, spør du meg. "Anabole steroider øker libido, men kan svekke den erektile evne. (Økt lyst men mindre evne, min kommentar) http://www.tidsskriftet.no/tsweb/199817/leder1.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommen1365380525 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Å bruke anabole steroider er et ganske stort skritt å ta. Du må først og fremst ha kunnskaper om hva virkningene og bivirkningene er. Hvis jeg var deg, ville jeg lest rundt på nettet ang. dette. Men for å nevne noen potensielle bivirkninger av disse stoffene, så har du f.eks. Gynocomasti(utvikling av kvinnebryster), hårtap, høyt blodttrykk, tachycardi(rask puls), uønsket hårvekst på kroppen, impotens, væskesamling, krympede testikler, acne(kviser) og hemmet vekst. For å nevne noen. Enkelte av bivirkningene er reversible, mens andre ikke. Du bør være ferdig utvokst før du begynner med anabole steroider, siden steroidene kan føre til at du slutter å vokse, samt så bør du trent i såpass mange år at treningen sitter. Ikke bare ønske at du vil bli stor. I tillegg, så må du først å fremst lære deg å spise rent og sunt, for medikamenter er bare et tilskudd. Det finnes ingen snarvei til masse muskler. Siden du bare er 18 år, så ville jeg ventet til jeg var bikket 22. Du har enda mange år hvor du kan bygge mye kvalitetsmuskler, hvis du lærer deg om riktig kosthold og trening. Det er mye bra lovlig tilskudd på markedet som hjelper deg godt på vei. prøv dette før du tar den "lettvinte" måten. Husk: Medaljen har alltid en bakside. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommen1365380525 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Det har vært kampanjer om dette temaet. Impotens er nesten verre en krympende penis, spør du meg. "Anabole steroider øker libido, men kan svekke den erektile evne. (Økt lyst men mindre evne, min kommentar) http://www.tidsskriftet.no/tsweb/199817/leder1.html Ja, men penisen blir ikke fysisk mindre, den har bare ikke den samme ereksjonen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Ja, men penisen blir ikke fysisk mindre, den har bare ikke den samme ereksjonen. Hmm.. tror jeg hadde vært mest interessert i en mann som har potensen i behold framfor en muskelbunt med en dinglende, dau wiener. Noe annet jeg har merket meg er de personlighetsforandringene som kan komme av slike midler. Aggresivitet og dårlig hukommelse er ikke akkurat attraktivt. Og da hjelper det ikke om vedkommende har fine muskler. Men jeg skjønner at det er nyttesløst for en kvinne å argumentere mot dette. Dere vil ha muskler for deres egen del og dere driter vel i hva damer syns bare kompiser syns dere blir store og tøffe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Bare av nyskjerrighet... Hvor finner du disse fakta? Skal være enig med deg ang. mindre baller, og kvinnebryster. Men at pikken blir mindre??? HAHAHA!!! Tror nok ikke at du har kunnskaper nok ang. medikamenter som anabole steroider, Du vet nok lite eller ingenting om hverken de anabole effektene, eller de androgene virkningene er. Men for all del, det fungerer jo veldig bra som en preventiv effekt når noen spør deg om sånt. Nei, jeg har ikke allverdens fagkunskaper på området. Men det er nå et faktum at hele kjønndriften, inkl. organene, er koblet til hormonnivået i kroppen. Sikkert noen med litt mer medisinsk utdannelse enn meg som kan analysere litt mer i detalj her. Det jeg forøvrig vet er at man oppnår raske og høye resultater ved bruk av bl.a anabole steroider. Dette er derimot ikke en naturlig utvikling, og har - i tillegg til de hormonelle - flere andre mindre heldige konsekvenser for kropp og sinn. (For å ta ett eksempel: når omkretsen av lårene minker med nærmere 50% etter 5 mnd. uten trening, så er det vel innlysende at musklene ikke er bygd opp på naturlig måte - f.eks.) Forøvrig så bærer innlegget ditt preg av en som er kjent med dette, og som muligens er forkjemper for bruk av disse preparatene. Og ja - det finnes mange måter å bruke de på, og man kan utradere flere av bivirkningene ved å proppe i seg enda flere (resptbelagte) preparater. Men bottom line er at det er ikke bra for kroppen å innta disse stoffene. Men for å oppnå slike groteske resultater som bodybuildere i verdensklassen, så må man selfølgelig innta en del usunne preparater. Og de får det jo til også, men ingen skal komme å si at det er sunt og bra for kroppen. "...................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hmm.. tror jeg hadde vært mest interessert i en mann som har potensen i behold framfor en muskelbunt med en dinglende, dau wiener. Noe annet jeg har merket meg er de personlighetsforandringene som kan komme av slike midler. Aggresivitet og dårlig hukommelse er ikke akkurat attraktivt. Og da hjelper det ikke om vedkommende har fine muskler. Men jeg skjønner at det er nyttesløst for en kvinne å argumentere mot dette. Dere vil ha muskler for deres egen del og dere driter vel i hva damer syns bare kompiser syns dere blir store og tøffe. Ikke alle oss som forsøker og trene har den "illusjonen". Jeg trener for å øke muskelmassen og styrken, men har et mye mer "beskjedent" mål enn enkelte andre. Jeg har heller ikke fysikk til å bli som disse oksene man ser på enkelte studioer - det er ganske enkelt snakk om genetikk. "................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Ikke alle oss som forsøker og trene har den "illusjonen". Jeg trener for å øke muskelmassen og styrken, men har et mye mer "beskjedent" mål enn enkelte andre. Jeg har heller ikke fysikk til å bli som disse oksene man ser på enkelte studioer - det er ganske enkelt snakk om genetikk. "................." Og det er heller ikke alle som bruker steroider som blir seendes ut som Arnold. Visste du at steroider er svært utbredt blant mannlige fotomodeller? Sikkert ikke. Alle forbinder de som bruker steroider med groteske bodybuildere. Fakta er at det er de færreste som blir seendes ut som dem, og de færreste bruker steroider for å bli som dem. 90 % av de som bruker steroider ville du aldri mistenkt at bruker det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommen1365380525 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Nei, jeg har ikke allverdens fagkunskaper på området. Men det er nå et faktum at hele kjønndriften, inkl. organene, er koblet til hormonnivået i kroppen. Sikkert noen med litt mer medisinsk utdannelse enn meg som kan analysere litt mer i detalj her. Det jeg forøvrig vet er at man oppnår raske og høye resultater ved bruk av bl.a anabole steroider. Dette er derimot ikke en naturlig utvikling, og har - i tillegg til de hormonelle - flere andre mindre heldige konsekvenser for kropp og sinn. (For å ta ett eksempel: når omkretsen av lårene minker med nærmere 50% etter 5 mnd. uten trening, så er det vel innlysende at musklene ikke er bygd opp på naturlig måte - f.eks.) Forøvrig så bærer innlegget ditt preg av en som er kjent med dette, og som muligens er forkjemper for bruk av disse preparatene. Og ja - det finnes mange måter å bruke de på, og man kan utradere flere av bivirkningene ved å proppe i seg enda flere (resptbelagte) preparater. Men bottom line er at det er ikke bra for kroppen å innta disse stoffene. Men for å oppnå slike groteske resultater som bodybuildere i verdensklassen, så må man selfølgelig innta en del usunne preparater. Og de får det jo til også, men ingen skal komme å si at det er sunt og bra for kroppen. "...................." Jeg er ikke noen forkjemper for disse formene for medikamentering. Jeg har sett hva det kan gjøre med en person og personligheten hans. Og det er ikke mye positivt jeg har og si. Jeg syntes bare det er feil å komme med slike påstander på noe man kansje skulle satt seg ned og lest litt om, før man begynner å gi råd. Grunnen til at jeg har litt kunnskap om dette er nettopp fordi jeg har fått oppleve hvordan en person kan forandre seg så drastisk over såpass kort tid. Dette gjorde meg veldig interessert i å anskaffe meg nødvendig kunnskap om hvorfor det kunne skje. Og om det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe. Jeg forstår godt at jeg høres ut som en forkjemper, men det er jeg nok ikke. Det var bare innlegget ditt som provoserte meg litt. Ville bare ha en liten diskusjon om akkurat dette. Og det fikk jeg jo til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommen1365380525 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hmm.. tror jeg hadde vært mest interessert i en mann som har potensen i behold framfor en muskelbunt med en dinglende, dau wiener. Noe annet jeg har merket meg er de personlighetsforandringene som kan komme av slike midler. Aggresivitet og dårlig hukommelse er ikke akkurat attraktivt. Og da hjelper det ikke om vedkommende har fine muskler. Men jeg skjønner at det er nyttesløst for en kvinne å argumentere mot dette. Dere vil ha muskler for deres egen del og dere driter vel i hva damer syns bare kompiser syns dere blir store og tøffe. Hehe... jeg er nok enig med deg der... Har nok mer lyst å beholde den i en oppadgående vinkel. Men de fleste gutter tenker nok ikke på det når de er unge, da er man jo "udødelig". Kan jo si at jeg trener en del selv, men det er nok ikke på "liv og død" at jeg vil ha store muskler. Har ikke no behov for å brife. Jeg liker å trene med vekter. Likerdet sosiale, og måten man kan få kontroll på sin egen musklatur. Det er det jeg syntes er mest fasinerende. Alt det andre er bre positive bieffekster. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg er ikke noen forkjemper for disse formene for medikamentering. Jeg har sett hva det kan gjøre med en person og personligheten hans. Og det er ikke mye positivt jeg har og si. Jeg syntes bare det er feil å komme med slike påstander på noe man kansje skulle satt seg ned og lest litt om, før man begynner å gi råd. Grunnen til at jeg har litt kunnskap om dette er nettopp fordi jeg har fått oppleve hvordan en person kan forandre seg så drastisk over såpass kort tid. Dette gjorde meg veldig interessert i å anskaffe meg nødvendig kunnskap om hvorfor det kunne skje. Og om det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe. Jeg forstår godt at jeg høres ut som en forkjemper, men det er jeg nok ikke. Det var bare innlegget ditt som provoserte meg litt. Ville bare ha en liten diskusjon om akkurat dette. Og det fikk jeg jo til. Jeg syns det er rart at du ikke la mer vekt på det du har sett av negative erfaringer ved bruk av slike stoffer i ditt første innlegg. Hvordan kan personligheten bli påvirket for eksempel? Hva med psykiske skader? Hva med kroppen? Vet selv om en som gikk på noen vekst-greier og han vokste i høyden etter at han var ferdig utvokst. Han virket rimelig korttenkt i huet og ble fort sint. Han vil antagelig få store problemer med skjelettet sitt om noen år. Jeg håper unge gutter/menn vet hva de gjør når de prøver slikt, det kan få skadevirkninger for resten av livet. (Jeg kjenner han ikke godt og kjente han ikke før han begynte, så det er vanskelig for meg å si hva som kommer av hva) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg syns det er rart at du ikke la mer vekt på det du har sett av negative erfaringer ved bruk av slike stoffer i ditt første innlegg. Hvordan kan personligheten bli påvirket for eksempel? Hva med psykiske skader? Hva med kroppen? Vet selv om en som gikk på noen vekst-greier og han vokste i høyden etter at han var ferdig utvokst. Han virket rimelig korttenkt i huet og ble fort sint. Han vil antagelig få store problemer med skjelettet sitt om noen år. Jeg håper unge gutter/menn vet hva de gjør når de prøver slikt, det kan få skadevirkninger for resten av livet. (Jeg kjenner han ikke godt og kjente han ikke før han begynte, så det er vanskelig for meg å si hva som kommer av hva) Du blir ikke hissig av å gå på vekst. Ei heller forandres personligheten hans. Så det er isåfall andre aspekter enn veksthormonene som forandret denne fyrens personlighet. Jeg har for øvrig aldri hørt om noen tilfeller der folk har vokst i høyden av vekst. Jeg har derimot hørt om tilfeller hvor de får vekstmage (ser ut som om de er gravide) og at skjelettet i f.eks. ansiktet har vokst noe du ser på en del bodybuildere da de har mellomrom mellom tennene. Han skal ha brukt mye, sinnsykt mye vekst, for å skulle øke i høyden, og når man vet at en normal vekstkur koster innpå 20000 kroner, og da snakker man ikke engang om store mengder, så finner jeg det svært tvilsomt at han skal ha vokst i høyden som følge av veksten. Men hvis mannen var 30 når han brukte dette så skal jeg selvsagt ikke si du tar feil. Var han derimot i begynnelsen av 20 årene så er det mer sannsynlig at veksten skyldtes noe annet. Veksthormoner forandrer uansett ikke personligheten til noen da dette ikke innvirker på hormonene i kroppen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Du blir ikke hissig av å gå på vekst. Ei heller forandres personligheten hans. Så det er isåfall andre aspekter enn veksthormonene som forandret denne fyrens personlighet. Jeg har for øvrig aldri hørt om noen tilfeller der folk har vokst i høyden av vekst. Jeg har derimot hørt om tilfeller hvor de får vekstmage (ser ut som om de er gravide) og at skjelettet i f.eks. ansiktet har vokst noe du ser på en del bodybuildere da de har mellomrom mellom tennene. Han skal ha brukt mye, sinnsykt mye vekst, for å skulle øke i høyden, og når man vet at en normal vekstkur koster innpå 20000 kroner, og da snakker man ikke engang om store mengder, så finner jeg det svært tvilsomt at han skal ha vokst i høyden som følge av veksten. Men hvis mannen var 30 når han brukte dette så skal jeg selvsagt ikke si du tar feil. Var han derimot i begynnelsen av 20 årene så er det mer sannsynlig at veksten skyldtes noe annet. Veksthormoner forandrer uansett ikke personligheten til noen da dette ikke innvirker på hormonene i kroppen. Han var rundt 25 eller no'. Han ble høyere av en eller annen grunn. Jeg kjenner et par som er venn med han, og gubben i forholdet fortalte at fyren gikk på vekst. Mulig det var flere stoffer, jeg har ikke peiling på det. Ikke bare jeg som merka at han hadde blitt høyere, så det er ikke innbildning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Og det er heller ikke alle som bruker steroider som blir seendes ut som Arnold. Visste du at steroider er svært utbredt blant mannlige fotomodeller? Sikkert ikke. Alle forbinder de som bruker steroider med groteske bodybuildere. Fakta er at det er de færreste som blir seendes ut som dem, og de færreste bruker steroider for å bli som dem. 90 % av de som bruker steroider ville du aldri mistenkt at bruker det. Joda, jeg visste det. Og jeg vet også at steroider brukes i medisinsk bahandling, men det betyr ikke at det er bra for kroppen. "..............." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg syns det er rart at du ikke la mer vekt på det du har sett av negative erfaringer ved bruk av slike stoffer i ditt første innlegg. Hvordan kan personligheten bli påvirket for eksempel? Hva med psykiske skader? Hva med kroppen? Vet selv om en som gikk på noen vekst-greier og han vokste i høyden etter at han var ferdig utvokst. Han virket rimelig korttenkt i huet og ble fort sint. Han vil antagelig få store problemer med skjelettet sitt om noen år. Jeg håper unge gutter/menn vet hva de gjør når de prøver slikt, det kan få skadevirkninger for resten av livet. (Jeg kjenner han ikke godt og kjente han ikke før han begynte, så det er vanskelig for meg å si hva som kommer av hva) Hei, De *aner* ikke hvilke sjanser de tar. Legene vet ikke engang bivirkninger av "vanlige hormoner" (fra p-piller, insulin, kortisol) som det har vært forsket intensivt på. Ingen forstår ordentlig hvordan steroider påvirker ting i kroppen, og den eneste konklusjonen må være at man må lide av "skrumphjerne" hvis man frivillig bruker steroider/veksthormoner når det ikke er strengt nødvendig. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Han var rundt 25 eller no'. Han ble høyere av en eller annen grunn. Jeg kjenner et par som er venn med han, og gubben i forholdet fortalte at fyren gikk på vekst. Mulig det var flere stoffer, jeg har ikke peiling på det. Ikke bare jeg som merka at han hadde blitt høyere, så det er ikke innbildning. Det er isåfall det meste ekstreme tilfelle av veksteffekter jeg har hørt i hele mitt liv. Ja, de færreste går på vekst alene så han har nok også brukt noe annet. Men vekst er det eneste det er teoretisk mulig at man kan vokse (annet enn muskulært) av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.