Prozak Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg er ikke noen forkjemper for disse formene for medikamentering. Jeg har sett hva det kan gjøre med en person og personligheten hans. Og det er ikke mye positivt jeg har og si. Jeg syntes bare det er feil å komme med slike påstander på noe man kansje skulle satt seg ned og lest litt om, før man begynner å gi råd. Grunnen til at jeg har litt kunnskap om dette er nettopp fordi jeg har fått oppleve hvordan en person kan forandre seg så drastisk over såpass kort tid. Dette gjorde meg veldig interessert i å anskaffe meg nødvendig kunnskap om hvorfor det kunne skje. Og om det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe. Jeg forstår godt at jeg høres ut som en forkjemper, men det er jeg nok ikke. Det var bare innlegget ditt som provoserte meg litt. Ville bare ha en liten diskusjon om akkurat dette. Og det fikk jeg jo til. Joda. Og innlegget mitt var også litt for å provosere, og selfølgelig derfor noe overdrevet :-) "................" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Det er isåfall det meste ekstreme tilfelle av veksteffekter jeg har hørt i hele mitt liv. Ja, de færreste går på vekst alene så han har nok også brukt noe annet. Men vekst er det eneste det er teoretisk mulig at man kan vokse (annet enn muskulært) av. Jeg kan godt forhøre meg mer om dette tilfellet hvis det er så ekstremt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Joda, jeg visste det. Og jeg vet også at steroider brukes i medisinsk bahandling, men det betyr ikke at det er bra for kroppen. "..............." Jeg har sett forskning på at testosteron i gitte mengder (tror det var 750 mg i uka, en forholdsvis grei dose steroider) har gitt positive effekter selv over tid. Men ren testosteron er også noe av det snilleste man får tak i. Men steroider er i utgangspunktet selvsagt ikke bra for kroppen, og aner man ikke hva man gjør (noe svært få gjør) så kan det selvsagt slite kraftig på kroppen. Poenget var uansett at man i svært få tilfeller ser at noen bruker steroider. De fleste, med unntak av en del idiotiske 18 åringer som har kjøpt noe han ikke vet hva er av det lokale dophue på gymmet, flyr tross alt rundt med vannmelonutseende og kviser på ryggen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg kan godt forhøre meg mer om dette tilfellet hvis det er så ekstremt. Det er ekstremt. Vekst er en del av kroppsybyggingsmedikamentene jeg ikke kan mye om (imotsetning til AS), men jeg tror likevel aldri at jeg har hørt om noen som har vokst i høyden som følge av vekst. Håper han har sjekket seg ut hos lege, for det der høres ikke bra ut i forhold til leddgikt og diverse leddsykdommer som meget mulig kan komme om noen år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Det er ekstremt. Vekst er en del av kroppsybyggingsmedikamentene jeg ikke kan mye om (imotsetning til AS), men jeg tror likevel aldri at jeg har hørt om noen som har vokst i høyden som følge av vekst. Håper han har sjekket seg ut hos lege, for det der høres ikke bra ut i forhold til leddgikt og diverse leddsykdommer som meget mulig kan komme om noen år. Jeg tenker over høyden til mannfolk i og med at jeg er lang og siden andre også har kommentert at han har blitt høyere så er det vel ikke jeg som hallusinerer? Pst. Kanskje fyren er høy på pæra? hahahahahahahahah, jeg er en liten skøyer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg tenker over høyden til mannfolk i og med at jeg er lang og siden andre også har kommentert at han har blitt høyere så er det vel ikke jeg som hallusinerer? Pst. Kanskje fyren er høy på pæra? hahahahahahahahah, jeg er en liten skøyer. Kanskje det er hue hans som har vokst. Ikke uvanlig dersom man bruker vekst Men det høres utrolig ut. Sikker på at det ikke kan være holdningen hans som har blitt bedre som følge av mer muskler? Da kan det jo isåfall se ut som om han har blitt høyere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest siv-katrin Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Slike spørsmål er nok ikke egnet her på dol, og innlegget ditt vil rimelig sikkert bli slettet ganske raskt. Det med mindre pikk er uansett skremselspropaganda fra 80-tallet, og selv de som satte denne myten i omløp innrømmer at dette selvsagt ikke stemmer. Du er uansett alt for ung til å kødde med kroppen din på denne måten. Du har fortsatt flere år igjen med høy naturlig testosteronproduksjon, og du vil ikke fucke opp denne gode perioden ved å rote deg borti skadelige medikamenter. Det vil du isåfall angre på senere. Kombinasjonen med disse to steroidene har også en svært negativ bieffekt: De vil nemlig sørge for at kroppens egen produksjon stopper opp når du er på, og siden ingen av disse to preparatene tilfører kroppen testosteron så er det meget mulig at du vil få problemer med psyken din da hjernen trenger testosteron for å fungere. Impotens som følge av 0 testosteron i kroppen er heller ikke å anbefale, men i forhold til problemet med 0 testosteron til hjernen så er dette selvsagt som en bagatell å regne. Søk deg rundt til andre forum. Dette er ikke spørsmål som hører hjemme på Doktoronline. Hej du! Ser at det er en stund siden du skrev dette innlegget, men har lyst til at fortelle deg mine erfaringer med steroider. Dvs, jag var tillsammans med en gutt som drev på med det der. Men før jeg sier det, så syns jeg at SDD och Tommen sier mye bra her...Merk mina ord! ;-) Min kille, - Han var den gången 25 og hadde trenad i over ett år. Nå syns han det var for sen fremgång, og begynte med steroider utan att jeg visste om det. Jeg skal fortelle deg at dom skilnador jeg så på honom fra det første året til det andre, var ekstrem. Fysisk: Han tappade mycke hår helt plutselig. Hans testikler krympet ikkke bare lite, men mycket! Han mente selv, da han til slutt innrømte at han drev med steroider til meg,at han syns pikken hans var mindre (noe jeg ikke helt klarte å se), han fikk en del kviser i ansikt och på rygg...etc etc.. I det hele tatt, han ble mindre snygg (for å si det rett ut). Psykiska endringar: Han ble mycke, myckefortare arg! Fra å være en rolig og snillmann, ble han oppfarende og aggressiv i perioder. Han kunne i perioder være hektet på sex, i andre perioder hate sex. (Impotens også!) Han ble i perioder deprimert, og andre perioder var det kun mann-ting som gjaldt. Han nektet å se en søt film med meg lengre, for det var plutselg for feminint. Jeg holdt ikke ut med alt dette og brøt ut. I dag har han tappad alla sine muskler igjen, och han trener inte mera....MEN (!!!) han bruker fortfarande steroider!! Og vet du varför? Han sier att han må bruke dem for å i det hele tatt få reisning!!! Og jeg tror han er ærlig. Har sett steroide-lageret hans hjemme hos ham (vi er gode venner), og han sliter i forhold til sin nye kjæreste. Drfor tar han altså sine steroider - i spøyteform, ikke piller nå lengre. Jeg vil på det starkaste(!) anbefale deg å INTE ta slike steroider. Joda, du får en muskuløs kropp mycket fortare, men ups, som du kommer att slita med bivirkningene.... Ønsker deg allt godt :-) Siv Katrin 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hej du! Ser at det er en stund siden du skrev dette innlegget, men har lyst til at fortelle deg mine erfaringer med steroider. Dvs, jag var tillsammans med en gutt som drev på med det der. Men før jeg sier det, så syns jeg at SDD och Tommen sier mye bra her...Merk mina ord! ;-) Min kille, - Han var den gången 25 og hadde trenad i over ett år. Nå syns han det var for sen fremgång, og begynte med steroider utan att jeg visste om det. Jeg skal fortelle deg at dom skilnador jeg så på honom fra det første året til det andre, var ekstrem. Fysisk: Han tappade mycke hår helt plutselig. Hans testikler krympet ikkke bare lite, men mycket! Han mente selv, da han til slutt innrømte at han drev med steroider til meg,at han syns pikken hans var mindre (noe jeg ikke helt klarte å se), han fikk en del kviser i ansikt och på rygg...etc etc.. I det hele tatt, han ble mindre snygg (for å si det rett ut). Psykiska endringar: Han ble mycke, myckefortare arg! Fra å være en rolig og snillmann, ble han oppfarende og aggressiv i perioder. Han kunne i perioder være hektet på sex, i andre perioder hate sex. (Impotens også!) Han ble i perioder deprimert, og andre perioder var det kun mann-ting som gjaldt. Han nektet å se en søt film med meg lengre, for det var plutselg for feminint. Jeg holdt ikke ut med alt dette og brøt ut. I dag har han tappad alla sine muskler igjen, och han trener inte mera....MEN (!!!) han bruker fortfarande steroider!! Og vet du varför? Han sier att han må bruke dem for å i det hele tatt få reisning!!! Og jeg tror han er ærlig. Har sett steroide-lageret hans hjemme hos ham (vi er gode venner), og han sliter i forhold til sin nye kjæreste. Drfor tar han altså sine steroider - i spøyteform, ikke piller nå lengre. Jeg vil på det starkaste(!) anbefale deg å INTE ta slike steroider. Joda, du får en muskuløs kropp mycket fortare, men ups, som du kommer att slita med bivirkningene.... Ønsker deg allt godt :-) Siv Katrin Det du skriver er helt vanlige steroidbivirkninger. Dog må det sies at en fyr som er å tjukk i hue at han begynner å dytte inn på steroider helt i starten av sin trening, og ett år er ingenting i treningssammenheng, ikke er videre smart i utganspunktet. Men hårtap vil man garantert oppleve DERSOM man er i risikosonen for å miste hår. Steroider vil framskynde prosessen kraftig. Små testikler vil man få når man går på steroider, forutsatt at man ikke gjør noe for å holde testosteronproduksjonen i gang. Kåtere vil man bli når man går på steroider da man ofte har et skyhøyt testosteronnivå i kroppen. Etter kur, når steroidene går ut av kroppen og fyren ikke vet hva han skal gjøre for å få igang sin egen testosteronproduksjon, så vil man oppleve bivirkninger som impotens, depresjoner, osv. Dette pga testosteronmangel. Når det gjelder kviser er det en vanlig bivirkning. Alle bivirkningene du nevnte over her kan elimineres helt dersom man vet hva man gjør. Verre er det med blodtrykk, lever, hjerte, nyrer, osv. Nå prøver jeg for øvrig ikke å snakke positivt om steroider, da det for folk flest er en jævla uting og en unødvendig sådann da treningen og kosten betyr mye mer enn en pille eller 10 om dagen og et par injeksjoner i uka, men jeg påstår bare at bivirkninene du nevner er noe eksen din opplevde fordi han var en idiot, noe jeg trygt våger å kalle en person jeg ikke kjenner når jeg leser at han begynner å dytte innpå noe så potensielt farlig som steroider, helt uten å vite hva han driver med. Sånt er idioti. Uansett: Det er ut å være svær, og det ser bare dumt ut! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.