ebbi Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hei jeg er en kraftig kar på ( kun ) 1,84 . jeg var for en ca 4 mnd siden noe overvektig og har slanket meg ufatlige 16 kg på 4 mnd uten å ha sultet. kunn slutta med brus og junk samt at jeg trener ganske så hardt hver dag. For to år siden var jeg på ca samme " trente " nivå og vekt som nå så jeg har en vis formening. Nå veier jeg ca 95 kg og skla ned til 90. Nå er jeg tynn, det sier alle og jeg veit at sist jeg veide 95 så var jeg rimlig tynn ( ikke blenda av egen sukkses ) Og det er her denne fett prosenten kommer inn. Jeg var inne på en side hvor jeg kunne regne ut fett prosenten og svaret var at jeg var feit/overvektig og fikk 28 poeng ?? Jeg simulerte meg fram og måtte ned i 83 kg før jeg var normal !? Altså ikke tyn men ikke lengre feit. Kan dette stemme? Den kalkulatoren kan neppe ta høyde for kraftig/tung beinbygning og muskler !? Faren min som er ganske så runn blitt veier 99 kg og jeg veide 109 og var mye, mye tynnere. Jeg kan nok komme ned i ca 87 - 89 kg men på 80 kg vil det ikke være noe igjen. Derfor lurer jeg på om du kan kommentere den måten å regne på !! Den kalkulatoren kan jo ta motet fra hvem som helst og skape spiseforstyrrelser. mvh Ebbi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest soIeiI Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Det var nok bmi du regna ut. Den tar ikke høyde for at du er kraftig bygd. Bodybuildere og godt trente folk får som resultat at de er overvektige på den. For å måle fettprosent kontakt lege eller de der du trener. Det er bare å ta et klypetak i magen så ser du sånn ca. hvordan du ligger an. http://www.greteroede.no/cgi-bin/view.cgi?id=350798 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Synes du høres finfin ut jeg. Mannen min har slanket seg ned til ca. 89-90 kg og han er 186 cm høy og jeg synes han har blitt nesten for tynn! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.