Gå til innhold

Jeg er soTeiT


Gjest soIeiI

Anbefalte innlegg

Gjest soIeiI

Bra at det er funnet en løsning på nick problemet, det vil si det ene nick problemet.

Syns det var litt dumt at mitt søte, intelektuelle nick ble til et fjortisutrykk..

so TeiT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... sitter og prøver å finne ut hvordan jeg skal uttalle soieii, for det er sånn jeg syns det ser ut. soIeiI.

Men soTeiT var vel også et kult nick?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hehe... sitter og prøver å finne ut hvordan jeg skal uttalle soieii, for det er sånn jeg syns det ser ut. soIeiI.

Men soTeiT var vel også et kult nick?

Stråler ikke mye selvtillit da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au da, det var min skyld ja. Mente ikke noe galt med å påpeke det altså. Det var bare det første som slo meg, når jeg så hvordan nicket ditt ble :-(

Ikke tenk på det - faen at jeg ikke kan holde tankene mine for meg selv av og til.

Smil da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stråler ikke mye selvtillit da ?

Sjølironi vel!

Jeg kunne gjerne kalt meg soTeiT. Hehe...

Viktig med litt sjølironi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soIeiI

Sjølironi vel!

Jeg kunne gjerne kalt meg soTeiT. Hehe...

Viktig med litt sjølironi...

soTeiT er ledig så vær så god ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest soIeiI

Au da, det var min skyld ja. Mente ikke noe galt med å påpeke det altså. Det var bare det første som slo meg, når jeg så hvordan nicket ditt ble :-(

Ikke tenk på det - faen at jeg ikke kan holde tankene mine for meg selv av og til.

Smil da :-)

Hehe, kan ikke si at dagen er ødelagt av den grunn..

Tss :)

Sjekk her hvor blid jeg er :) :)

Jeg kan skrive navnet mitt slik, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soIeiI - soIeiI

Hehe, kan ikke si at dagen er ødelagt av den grunn..

Tss :)

Sjekk her hvor blid jeg er :) :)

Jeg kan skrive navnet mitt slik, da..

akk, det hjalp mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soIeiI

Hehe... sitter og prøver å finne ut hvordan jeg skal uttalle soieii, for det er sånn jeg syns det ser ut. soIeiI.

Men soTeiT var vel også et kult nick?

Det er faktisk ikke soieii!!

Fy deg! Dette er et stygt banneord på thai!

soleil uttales solei' eller solej, har du ikke dannelse nok til å kunne slike elementære franske gloser da, menneske?

*snøft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke soieii!!

Fy deg! Dette er et stygt banneord på thai!

soleil uttales solei' eller solej, har du ikke dannelse nok til å kunne slike elementære franske gloser da, menneske?

*snøft*

Var bare den nye signaturen din som jeg syns l-ene ligna på store i-er.

Og jeg kan ikke så mye mer språk enn norsk og engelsk...

Men nå veit jeg iallefall hvordan jeg _skal_ uttale nicket ditt, selv om jeg bare uttaler det inni hodet mitt. Har sagt soleil hele tida jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soIeiI

Var bare den nye signaturen din som jeg syns l-ene ligna på store i-er.

Og jeg kan ikke så mye mer språk enn norsk og engelsk...

Men nå veit jeg iallefall hvordan jeg _skal_ uttale nicket ditt, selv om jeg bare uttaler det inni hodet mitt. Har sagt soleil hele tida jeg.

Hehe, samme det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver du nicket ditt med store i-er og ikke små l-er?

Nå har jeg skrevet det med l'er. Har gjort det hele tida, aner ikke hvorfor det blir sånn..

Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg skrevet det med l'er. Har gjort det hele tida, aner ikke hvorfor det blir sånn..

Hmm..

NÅ er du ikke soTeiT lenger :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ er du ikke soTeiT lenger :))

Jeg har nok lagra flere av versjonene, eller?

Hmm?

Drev med det da det var noen nicktyver på natterstid, kan hende det var da det ble slik.

Bra jeg ikke er so TeiT lengre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IngenLurerDenneGutten

Nå har jeg skrevet det med l'er. Har gjort det hele tida, aner ikke hvorfor det blir sånn..

Hmm..

Nå ble den ordentlig velldreid;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke soieii!!

Fy deg! Dette er et stygt banneord på thai!

soleil uttales solei' eller solej, har du ikke dannelse nok til å kunne slike elementære franske gloser da, menneske?

*snøft*

Hvem er han svensken / det svenske bandet med låta 'Soleil'? Kommer ikke på navnet akkurat nå, men jeg kan nynne låta *soleeeil, damtidatidadidadidadei, soleeeeil...* :o) Han er fra Skåne, runde briller, venstreradikal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er han svensken / det svenske bandet med låta 'Soleil'? Kommer ikke på navnet akkurat nå, men jeg kan nynne låta *soleeeil, damtidatidadidadidadei, soleeeeil...* :o) Han er fra Skåne, runde briller, venstreradikal.

Det er meg det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...