Gå til innhold

dessuten

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

det har ikke skjedd meg noe, jeg mener det, det har ikke det!

jeg mener ihvertfall det hele tida jeg ikke tviler. men det er ingenting der inne bare tomt . så hvorfor skal jeg huske? hvorfor tørre å se tilbake når det er jo ingenting der i det hele tatt. ingen, ingen , ingen

du kan ikke ha alle disse problemene som bare blir verre uten at noe har skjedd du ser logikken du og? jammen jammen jammen!

kan jo hende jeg bare gikk gjennom diagnosesystemet en dag og plukket ut noen fine diagnoser jeg ville ha å pynte meg med siden ingen så meg. men ops de så meg. kan ikek skylde på det heller.

jeg er bare korka korka korka, sånn er det bare.

skulle iblant ønske noe virkelig hadde skjedd, for da kunne jeg skyldt på det. hadde jeg visst hvorfor. men neida.

( ikke at jeg synes dere som har opplevd noe sånt burde være glad for det eller noe sånt, ikke i det hele tatt, jeg ønsker bare et holdepunkt for meg selv)jeg kunne til og med jobbet med det. så kunne jeg håpet at det en dag ville bli bedre og vite at jeg er sterk jeg har overlevd jeg har jobbet meg igjennom det. men jeg bare jobber og jobber i hengemyra. jeg bare er sånn. har ikke vært bra mer en enn ukes tid på snart 2 år. før det var jeg ihvertfall ganske bra innimellom alt det jævlige. nå er aøt bare et slit.

noe rart jeg gir opp? jeg kan heller ikke si at jeg har det virkelig ille for alle spør hva har skjedd med deg. ingenting. jammen da må du jo ta deg sammen. dessiuten ser du ikke syk ut, så du kan ikke være verre enn meg. jeg vet hvordan du har det, for jeg har vært langt nede jeg og.. ( hurra ja.. men det går over, ( ja jøss. hold kjeft, sier jeg.

hadde holdt ut jeg , hvis det var snakk om tre harde mnd. men det er snakk om hele mitt forbanna jævlige miserable liv og jeg blir bare verre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg er forbanna så forpult forbanna og hysterisk at jeg snart ler meg ihjel men så sliten.

ikke noe mer det blir bedre snakk nå, for da tilter jeg, men jeg tar imot klemmer fra de som vil gi bort. alt i alt, dere er ganske ok.

selv på en =)(/)(/()/&%%&&%/%%& dag!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106126-dessuten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Calestia, jeg syns du motsier deg selv litt her....i flere innlegg nå. På den ene siden syns du at de er barnslige, som ikke lar deg få sovepillene, men i samme åndedrag, nesten, så snakker du om å spise de opp, for da blir du borte, og da trenger de ikke bry seg om deg lenger? Er vel fordi de bryr seg om deg, at de gjør sånn som de gjør.

Det er nok sykdommen din som gjør at du tenker slik du tenker, for logisk er det neimen ikke. Du er verdifull, og selv om psykiatrien ser ut til å ha glemt deg (tilsynelatende) så har vi ikke glemt deg her....

Jeg skjønner at du ikke har det så OK for tiden, men du må prøve å finne ut av det hele, trinn for trinn. Og ta medisinene dine, slik at du kommer deg opp av den gropen du ser ut til å være nede i nå.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106126-dessuten/#findComment-618753
Del på andre sider

Hei calestia...

Håper du snart får mer omfattende hjelp enn til nå - og at man finner frem til tiltak som kan hjelpe deg.

Du kommer kanskje til å oppleve mye uenighet rundt mht til både diagnoser og opplegg - fordi det virker som om du oppfyller kriteriene til flere diagnoser. Du vil sikkert møte alt fra svært dyktige behandlere til velmenende idioter - samt noen som har for mye personlig grums til å de kan være til hjelp. Intensiteten din gjør vel at du kan skremme en del - og provosere andre. Men uansett så er jeg faktisk ganske sikker på at du kan hjelpes - dersom du klarer å mobilisere litt samarbeidsevne. Så sterk som du på mange måter er, kan du godt klare å spille hele behandlingsapparatet ut over sidelinjen - så du er nødt til å hjelpe dem med å hjelpe deg...

Jeg synes det var kjipt at du skulle bli gående en uke ekstra å vente - og har liten forståelse for en slik beslutning.

Håper du har det litt bedre i dag...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106126-dessuten/#findComment-619904
Del på andre sider

Gjest calestia

Hei calestia...

Håper du snart får mer omfattende hjelp enn til nå - og at man finner frem til tiltak som kan hjelpe deg.

Du kommer kanskje til å oppleve mye uenighet rundt mht til både diagnoser og opplegg - fordi det virker som om du oppfyller kriteriene til flere diagnoser. Du vil sikkert møte alt fra svært dyktige behandlere til velmenende idioter - samt noen som har for mye personlig grums til å de kan være til hjelp. Intensiteten din gjør vel at du kan skremme en del - og provosere andre. Men uansett så er jeg faktisk ganske sikker på at du kan hjelpes - dersom du klarer å mobilisere litt samarbeidsevne. Så sterk som du på mange måter er, kan du godt klare å spille hele behandlingsapparatet ut over sidelinjen - så du er nødt til å hjelpe dem med å hjelpe deg...

Jeg synes det var kjipt at du skulle bli gående en uke ekstra å vente - og har liten forståelse for en slik beslutning.

Håper du har det litt bedre i dag...

takk frosken, skal jaggu prøve...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106126-dessuten/#findComment-620360
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...