Gå til innhold

Merkelig logikk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tigertrollet

Colaen med sukker inneholder like mye kalorier som en burger uten ost og for mye dressing.

Så ved å ta lettbrus eller vann i stedet, sparer man halve energien, ikke sant ?

Hehe, jeg er mer for at skeier man ut, ja da skeier man pinadø ut! Gi faen i å telle kalorier når man spiser hamburger, potetgull og sånnt -det er jo bare å pine seg selv og å spise maten med dårlig samvittighet!

Nei, har man er ok kosthold i hverdagen tåler man en hemningsløs utskeielse innimellom:-)

1) Sunt er det som inneholder næringsstoffer som kroppen trenger for å bygge seg opp. Jo mer vitaminer o.l., jo sunnere.

2) Jeg har enda tilgode å se næringsstoffer på innholdslista på cola lighten.

Visste du at:

Diabetikere drikker lightbrus for å ungå å få i seg sukker...

Men 'også' fordi lightbrus faktisk øker insulinproduksjonen i kroppen!

For noen er lightbrus nødvendig, -for andre ikke.

tigertrollet

>>Bare i Norge.. kan en pizza komme fortere hjem til deg enn en ambulanse.

Babi's er ikke så rask, da.

>>Bare i Norge.. bestiller folk en dobbel cheeseburger, en stor pommes frites, og en cola light.

Light legger seg ikke på tenna, og jeg liker det.

>

De pleier være tomme for blekk..

>>Og har du noen gang lurt på; Hvorfor du må trykke "start" for å slå av PC-en?

Alt -F4 !

>>Hvorfor den trafikken som beveger seg tregest kalles rushtrafikk?

Er egg skalldyr ?

>>Hvorfor det ikke finnes kattemat med musesmak?

A pro pos mus:

Han som fant opp et pulver man kunne strø på musa så det smaker jordbær, ble rik. Jeg har funnet opp et pulver med musesmak til å strø på jordbær ! Og blir søkkrik.

Hehe, Alt F4 er notert.

Annonse

Om jeg røyker? _Det_ var et merkelig spørsmål. Før jeg svarer vil jeg gjerne vite hvorfor du spør?

Hehe, tråden heter jo merkelig logikk, så da passa det jo med et ulogisk spørsmål tenkte jeg.

Nei, mente bare at siden du er så imot kunstig tilsatte stoffer i maten..noe som er forståelig, så lurte jeg på om du røyker siden det heller ikke er så bra for helsa.

Skjønte du pointet nå? ;)

Annonse

Hehe, tråden heter jo merkelig logikk, så da passa det jo med et ulogisk spørsmål tenkte jeg.

Nei, mente bare at siden du er så imot kunstig tilsatte stoffer i maten..noe som er forståelig, så lurte jeg på om du røyker siden det heller ikke er så bra for helsa.

Skjønte du pointet nå? ;)

Røyker ikke. Men jeg banner endel og legger meg sent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...