Gå til innhold

Noen spørsmål ang Idol......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

10

• shandy

8

• ArneAnd

6

• favn

6

Mest aktive i denne tråden

Problemet til Gaute er at alt han synger høres ut som Boyzone.

Feil, fordi han synger bedre enn alt som heter Boyzone. Husk, her får man det man hører, og ikke noe som er mikset med.

Når det er sagt, likte jeg David best av alle. Den guttungen var rå, og fikk ikke egentlig vist hva som bor i stemmen hans. Synd han røk ut, selv om jeg hadde regnet med det.

David skulle sunget Metallica - det sa jeg sist også, men ingen hørte på meg. Faen heller, hvorfor gjorde de ikke det?:)

Feil, fordi han synger bedre enn alt som heter Boyzone. Husk, her får man det man hører, og ikke noe som er mikset med.

Når det er sagt, likte jeg David best av alle. Den guttungen var rå, og fikk ikke egentlig vist hva som bor i stemmen hans. Synd han røk ut, selv om jeg hadde regnet med det.

David skulle sunget Metallica - det sa jeg sist også, men ingen hørte på meg. Faen heller, hvorfor gjorde de ikke det?:)

Mulig han synger bedre en de i boyzone, men det er ikke til å komme bort ifra at alt han synger høres ut som boyband-pop.

Er det bare meg som aldri har sett Idol og Big Brother? *skrape med foten*

Har du ikke sett Idol, favn?? Jøsse navn og bære meg ut ...

Hva er det du gjør på fredagskvelden da? Kosa deg og slappa av med boken "En sosial-antropoligisk analyse av miljøet i et lokalbibliotek på Vestlandet"

;)

Annonse

Mulig han synger bedre en de i boyzone, men det er ikke til å komme bort ifra at alt han synger høres ut som boyband-pop.

Å hva høres Kurt ut som?

Kurt, høres bare ut som Kurt - han har havnet på en U2 tone som ikke passer til så mye annet enn U2.

Når Gaute sang My Way og Jørgen hattemaker, låt det ikke mye Boybandaktig ;) OG ikke når han sang - When Susannah cries heller.

Å hva høres Kurt ut som?

Kurt, høres bare ut som Kurt - han har havnet på en U2 tone som ikke passer til så mye annet enn U2.

Når Gaute sang My Way og Jørgen hattemaker, låt det ikke mye Boybandaktig ;) OG ikke når han sang - When Susannah cries heller.

Nå må du ikke bli så sinna da. Jeg synes Gaute har en stemme som passer fint til boybandmusikk, ikke til å synge my way. Kurt har en stemme som passer til å synge my way, men ikke til boyband-musikk. Er vi mer enige da?

Annonse

Vil folket ha Kurt, må de få han for min del. Jeg mener selvsagt han synger bra, men som jeg, og flere andre har påpekt - synger han alt likt.

Man blir rett og slett lei. Det sier en del, i og med at man tross alt ikke har sett så mye til fyren enda.

Når jeg begynte å se på Idol, var jeg mektig imponert over Kurt, men dette har dalt med antall ganger jeg har hørt/sett han. Nå kunne det ikke ramlet meg inn å ønske å kjøpe noe som helst, han eventuellt måtte lage i fremtiden. Da må han virkelig legge om stilen.

Brukendes til alt ja, som poteten, ser ut som ei også, men det er en annen sak. Problemet er at alt blir likt, og gørr i lengden.

Gaute har blitt bare bedre, og bedre. Jeg vil gjerne høre mer til han, dessuten har han en vanvittig utstråling.

Håper Gaute vinner, men tror kanskje folk flest stemmer på Kurt, mye pga. at det ser ut som om dommerne VIL han skal vinne, med unntak av Ole kanskje (som sist ikke var så sikker lenger) Og fordi folk ser på Kurt som en mindre pen gutt, som de nesten syntes litt synd på. Han skal liksom ikke tape pga. utseende nei!

Håper jeg tar feil og at Gaute vinner. Uansett får man jo høre hvordan de synger i kveld, før man egentlig kan si noe eksakt.

Enig med omtrent alt du skriver. Særlig dette med at Kurt må jo ikke tape, for da er det jo kun pga utseendet! BULL!

Å hva høres Kurt ut som?

Veldig enig med deg, IGJEN, Shandy!!

Gjest Liker Gaute!

Nå må du ikke bli så sinna da. Jeg synes Gaute har en stemme som passer fint til boybandmusikk, ikke til å synge my way. Kurt har en stemme som passer til å synge my way, men ikke til boyband-musikk. Er vi mer enige da?

Jeg fikk ståpels da Gaute sang My Way!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...