Gjest littleimegnåja Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Er det virkelig sant at muskler veier mer enn fett? Jeg er 170 cm høy... For to år siden veide jeg 65 kg, gikk deretter sakte, men sikkert opp til 70 kg. Begynte å trene for tre måneder siden... tre-fire ganger i uka. Styrke, step, sykling og aerobic. Trodde at jeg hadde gått litt ned, men neida.. 74 kg! Det vil jeg ikke veie... Synes det er rart for jeg går rett i størrelse medium i alle butikker. Merkelig! Litt trøst noen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iznogood Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Det er sant at muskler veier mer enn fett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvis du har byttet ut fett med muskler er ikke tallet på vekta noe å være lei seg for. Keep on rockin'! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny fra Stovner Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Begynn å se deg i speilet i stedet for på vekta! Er det viktig for deg å gå ned i vekt må du redusere kaloriinntaket i tillegg til å trene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.