Gå til innhold

Annenhver kvinne: tilhører du dem?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

Jeg kunne ikke tenke meg å få utført plastisk kirurgi på noen av de områdene som er nevnt her. Vil heller trene magen enn å skjære den bort.

Har imidlertid hatt litt komplikasjoner i underlivet etter første fødsel - og kunne tenke meg å få utført operasjon der når jeg har fått de barna jeg skal ha.

Dette er imidlertid medisinsk begrunnet, og ikke kosmetisk.

Jeg kunne ikke tenke meg å få utført plastisk kirurgi på noen av de områdene som er nevnt her. Vil heller trene magen enn å skjære den bort.

Har imidlertid hatt litt komplikasjoner i underlivet etter første fødsel - og kunne tenke meg å få utført operasjon der når jeg har fått de barna jeg skal ha.

Dette er imidlertid medisinsk begrunnet, og ikke kosmetisk.

det er ikke alltid det går å trene bort megen,om det er mye løshud etter svangerskap/overvekt,og da er bukplastikk eneste alternativ om en vil se normal ut.og hva er galt med det?

Gjest Pricilla

Kunne teke meg brystreduksjon og løft, eller bare løft etter jeg har fått barn. har gått ned 10 kilo (noen år siden) og da ble brystene litt slappe. Legger nemlig mest på meg på overkroppen..

Men jeg vil ikke ha noe "fremmd" i kroppen, sånn som silikon.

Annonse

Jepp, hadde jeg hatt økonomi til det ville jeg tatt øyelokksplastikk.

Hvis øyelokkene dine henger veldig kan du få gjort dette i det offentlige nesten gratis.

Obs. Det kan være venteliste, men som du sikkert vet er det fritt sykehusvalg.

Min mor gjorde det og hun fikk det gratis for øyelokkene hennes var så store at de var i veien for synet. Ble bra resultat!

Kan hende du ikke trenger å ha så alvorlig "grunn", men at det holder med at du er plaget psykisk av at øyelokkene henger.

Hvis det nesten ikke synes av andre enn deg selv, så spørs det antagelig om du kan få det dekt av det offentlige

Jeg kunne tenkt meg å gjort noe, i teorien. Fettsuging enkelte steder?

Det er uaktuelt fordi jeg har sett på Discovery hvordan kroppen blir behandlet under en operasjon. En blir gul og blå i lang tid og kan få stygge arr. Det er heller ikke risikofritt, en kan pådra seg ulike skader, infeksjoner og lignende. Jeg er redd for smerte. Dessuten er det sinnsykt dyrt.

Ville heller betalt 20 000 til en personlig trener enn å suge ut fett fra kroppen under en operasjon.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...