Gå til innhold

F.... og, jeg gikk rett på!

Anbefalte innlegg

Gjest lis@bet

Fikk en mail nå, og beskjed om å sende den videre til så og så mange personer hvis jeg ville ha en Nokia tlf. i gave.

Send den videre til 8 stk hvis du vil ha en 6210 (eller hva f det var), og til 20 stk hvis du vil ha en wap-tlf.

Hva gjør jeg? Styrer og ordner for å få tak i 20 mailadresser, og sender fornøyd avgårde. Men får en delivery-failure i retur; personen som skulle ha kopi av mailen, jobber slett ikke i Nokia, dette er kun et kjedebrev uten noen tilknytning til mobilgiganten.

Grr, når skal jeg lære at det som virker for godt til å være sant...... vanligvis er nettopp det. Sukk. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106259-f-og-jeg-gikk-rett-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lis@bet

Lønner seg å følge litt med - saken fikk bred mediaomtale den gangen den dukket opp; rett i forkant av lanseringen av 6210 telefonen :-)

...og det er vel en god stund siden nå, vel...?

OK, den har tydeligvis brukt god tid på å nå meg.

Og hvis det er lenge siden dette ble slått opp i mediene så er det vel lov å glemme det, vel? :-)

OK, den har tydeligvis brukt god tid på å nå meg.

Og hvis det er lenge siden dette ble slått opp i mediene så er det vel lov å glemme det, vel? :-)

Når man får slike gode tilbud, kan et søk på nettet lønne seg.

http://www.sophos.com/virusinfo/hoaxes/nokia.html

Annonse

Gjest lis@bet

Det kjekkeste er jo at de 20 adressene (til dine venner?) blir registrert av de som sendte ut denne slik at de kan sende spam til dem.

Tror du skylder 20 stk en unnskyldning for at de kommer til å få masse spam i innboksen framover.

Men det kommer jeg jo selv også til å få.

Da skal jeg i tillegg kreve unnskyldning fra han som først sendte mailen til _meg_. :o)

Annonse

Gjest lis@bet

Når man er så dum at man går på slikt, så har man ingenting på netter å gjøre!!! Man må jo ha en viss kritisk sans!!!

Det er sikkert mange som ikke har noe på "netter" å gjøre, men jeg tror vi som gikk på denne havner ganske langt ned på lista over hvem som burde blitt utestengt _først_.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...