Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når jeg var i forsvaret var jeg forresten vip-sjåfør for oberster og den slags i Oslo. Kjørte mye mellom diverse avdelinger i hovedstaden, og da mye midt i sentrum.

Du kan tro dette var livsfarlig på sommern. Et helvete (eller himmel, alt ettersom) når jentene begynte å kle av seg om våren.

Det var ikke få nesten-ulykker som følge av ukonsentrerte kåte menn i uniform da, nei!

Fortsetter under...

Pappa Bjørn

Så den såkalte jente-gerilijan var i gang igjen. Disse urstygge hobbydemonstrantene som skal ødelegge alt av bilder som har et eller flere pene mennesker på. Nå hadde de sprayet " Hun er sulten" og Go denne dama noe fòr".

Da blir det i alle fall farlig når du irriterer deg på toppen av det hele.

Gjest Humlepungen

Legg inn en link med et bilde av det DU mener er ei pen dame, da..., og som har UTSTRÅLING...

...kunne vært moro å sammenligne smak...

Jenta på bildet er sikkert ikke den fineste jeg har sett heller, men jeg LIKTE hennes STIL/FRAMTONING/SKIKKELSE/SMIL

I og med jeg er jente så har jeg kanskje ikke like mye peil på dette som deg;o)

Men valget ditt er bedre enn den plastikk dukken som "SierDuDet" valgte.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...