Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

17

• Retz

16

• Pappa Bjørn

7

• rufsetufsa

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vanskelig spørsmål

Hmmm ......

*klø i hodet*

Skrevet

Hva er det ?

Jeg tror det er et program som handler om en gutt som heter Kurt og ei jente som heter Lill Eva.

Skrevet

Vanskelig spørsmål

Hmmm ......

*klø i hodet*

Et tu...

:rystet:

Skrevet

:)

Det er fugger'n sin det!

:klappe på fjærhodet:

Gjest Suzie
Skrevet

Det handler ikke om musikk eller noe annet med innhold. Kun om kjendiseri.

Man blir smal i hodet av å kaste bort tid på slikt medieskapt idioti!

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg ser ikke på det. Jeg sitter her, men frua følger nå med så det er ikke så lett når 29 tommer og høyt volum buldrer 2,5 meter unna.

Jeg så litt på det da vi fikk se alle de talentene som finnes rundt i Norge, det var morro. Nå føler jeg direkte avsky for Kurt må væåre noe av det mest ufordragelige vesen jeg i mitt liv har sett. Han er gjennomført ekkel.

Pappa Bjørn
Skrevet

Hva er det ?

Hvis det er det jeg tror har jeg nok spist det en gang. Jeg fikk romperemulade så jeg skjønner ikke alle som sier de liker dette så godt.

Skrevet

Jeg ser ikke på det. Jeg sitter her, men frua følger nå med så det er ikke så lett når 29 tommer og høyt volum buldrer 2,5 meter unna.

Jeg så litt på det da vi fikk se alle de talentene som finnes rundt i Norge, det var morro. Nå føler jeg direkte avsky for Kurt må væåre noe av det mest ufordragelige vesen jeg i mitt liv har sett. Han er gjennomført ekkel.

Jeg har heldigvis aldri sett Kurt. Eller Idol. :-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg tror det er et program som handler om en gutt som heter Kurt og ei jente som heter Lill Eva.

Åja ?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hvis det er det jeg tror har jeg nok spist det en gang. Jeg fikk romperemulade så jeg skjønner ikke alle som sier de liker dette så godt.

Islandsk spekepølse ?

Magasjukir i tri vikur ?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg så en som sto og gaula med håret sett til værs og 6 mm avstand mellom fortenna, er det Kurt ?

laguna1365380434
Skrevet

Jeg.

Har aldri sett på, ser mye trashtv, men et sted må grensen gå..:o)

Gjest Yours truly
Skrevet

Ikke jeg i alle fall!!

Har faktisk ikke fulgt med før, men han der Gaute er jo faktisk dritflink å synge!!

Har stemt to ganger...

Skrevet

Det handler ikke om musikk eller noe annet med innhold. Kun om kjendiseri.

Man blir smal i hodet av å kaste bort tid på slikt medieskapt idioti!

Jeg har litt å gå på. Det har tydeligvis ikke du - så IKKE se idol, kjære deg.

Skrevet

Hæ?

Det var det Cæsar sa til Brutus da Brutus stakk kniven i ham 15 mars 44 b.c. Et tu, Bruté! = Også du, Brutus.

Et tu, Zirine..

Er det pause på Idol?

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg så en som sto og gaula med håret sett til værs og 6 mm avstand mellom fortenna, er det Kurt ?

Bekreftet.

Han kan vel på en god dag parkere en folkevogn mellom der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...