Gå til innhold

IDOL: "Å kom deg på gølvet å ta deg ein vals..."

Anbefalte innlegg

Gjest Idolica

Blir så flirfull av det kvinnemennesket som trallar på folkemusikk i Idol; "Å kom deg på gølvet å ta deg en vals å finn deg en partnar i mens der e tjangs" med trekkspill og greier. Og som sa: "jamen, folkemusikk e nå popmusikk det å...!" og geipa og gikk når hun ikke fikk så bra kritikk...

Det store spørsmålet er om hun tabba seg sånn for å komme på TV, eller om det var seriøst ment??? Hva tror dere???

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har også lurt fælt på det der!!

Jeg syns hu så passe rar ut, og ville vel igrunn bare formidle så godt a' kunne at det finnes folkemusikk også.

Selv om hu nesten blei snurt da hu ikke kom videre.

Men så du det trekkspillspetakkelet som hun tok med inn, og trykka en tone på? Hohoho.

Kizza1365380506

Synes det er utrolig dårlig gjort av TV2 å sende det innslaget to ganger, med mindre de har fått lov av jenta.

Hun var dødsseriøs, og hun mente hun hadde krav på å få være med. Da er det dårlig gjort å henge henne ut, for det var unektelig det de gjorde. Kanskje hun ikke skjønner at folk ler av henne.

OBS, OBS, jeg ler ikke, jeg blir flau på TV2 vegne.

Annonse

Synes det er utrolig dårlig gjort av TV2 å sende det innslaget to ganger, med mindre de har fått lov av jenta.

Hun var dødsseriøs, og hun mente hun hadde krav på å få være med. Da er det dårlig gjort å henge henne ut, for det var unektelig det de gjorde. Kanskje hun ikke skjønner at folk ler av henne.

OBS, OBS, jeg ler ikke, jeg blir flau på TV2 vegne.

TV2 viste jo flere av de som prøvde seg, altså skrekkeksemplene.

Når de melder seg på IDOL, må de jo stå for det de gjør, og noe av gamet i IDOL er at dommerne sier ting rett ut og ikke nødvendigvis så skånsomt.

Kanskje hun ler av det nå! Hun turte å stille opp, og får jo et ettermæle.

Bedre å gjøre noe man angrer på enn å aldri gjøre noe....

Kizza1365380506

TV2 viste jo flere av de som prøvde seg, altså skrekkeksemplene.

Når de melder seg på IDOL, må de jo stå for det de gjør, og noe av gamet i IDOL er at dommerne sier ting rett ut og ikke nødvendigvis så skånsomt.

Kanskje hun ler av det nå! Hun turte å stille opp, og får jo et ettermæle.

Bedre å gjøre noe man angrer på enn å aldri gjøre noe....

Nei du har jo rett i det. La oss håpe hun ser humoren i det selv.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...