Gjest Lure på det. Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Jamfør tråd lenger nede. Har alle det? Kjenner dere hverandre fra før? 0 Siter
Jane Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Jeg veit ikke hva en dol-flørt, men det høres ikke akkurat fristende ut. 0 Siter
nolte Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 De fleste kjenner hverandre fra før, ja. En DOL-flørt er bare et annet navn på den gruppesexen vi bruker å ha hver fjortende dag. I blant deltar bare vi gutta, slike som undertegnede, SierDuDet. Altman og Ulv i Faarikaal. Så hender det i blant at Zirine kommer å stripper for oss. Da koser vi oss fælt. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Noe sånt har jeg aldri lagt meg inn på! 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 De fleste kjenner hverandre fra før, ja. En DOL-flørt er bare et annet navn på den gruppesexen vi bruker å ha hver fjortende dag. I blant deltar bare vi gutta, slike som undertegnede, SierDuDet. Altman og Ulv i Faarikaal. Så hender det i blant at Zirine kommer å stripper for oss. Da koser vi oss fælt. Venter spent på invitasjon! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.