maoi Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg har brukt Nardil i 4 mnd. og er hinnsides fatteevne fornøyd med virkningen dette preparatet har hatt på meg og mitt liv. Jeg har to spørsmål jeg gjerne skulle ha svar på. Det første spørsmålet dreier seg om en alminnelig bi-virkning, nemlig uteblivende orgasme/sædavgang. Finnes det et middel/preparat som kan "bøte" på dette problemet? Jeg har ikke ereksjonsproblemer, ei heller er det noe i veien med lysten. Det andre spørsmålet er om det finnes et middel/preparat som kan senke blodtrykket, hvis jeg f.eks. (mot formodning) plutselig skulle trenge akutt-kirurgi, med dertilhørende anestesi (som det advares mot for en som bruker ireversible mao-hemmere)? altså et preparat for "hypertensjon crisis management"- og da selvfølgelig uten farlige interaksjoner med phenelzine. på forhånd takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106365-nardil-to-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.