punkyB Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Hvor kjøper man det billigst? Clas olsson?? Selvfølgelig skal jeg ha det til mitt nye digitale kamera hvis det var noen som lurte *S* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Søk på nettet, det er noen internettsjapper som selger merkevare ladbare og ladere ganske rimelig. Panasonic ? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Jeg solgte mitt gamle for kr 200, og nå har jeg ikkeno. 0 Siter
Prozak Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Du får det til et par hundrelapper der, ihvertfall. Kjøpte en selv for en stund siden, også til et digitalkamera. "...................." 0 Siter
Zirine Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Du får det til et par hundrelapper der, ihvertfall. Kjøpte en selv for en stund siden, også til et digitalkamera. "...................." Varer oppladbare batterier kortere enn vanlige - eller er det bare innbilning? 0 Siter
Zirine Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Fortell hva du kommer frem til - jeg trenger også batterilader. Den jeg har har for dårlige batterier. Du har oppdaget at du har et akutt behov for batterier ja 0 Siter
naiv Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Varer oppladbare batterier kortere enn vanlige - eller er det bare innbilning? En skal ikke "smålade" batteriene i alle fall. De skal være mest mulig utladet (?) før en lader dem. 0 Siter
Zirine Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 En skal ikke "smålade" batteriene i alle fall. De skal være mest mulig utladet (?) før en lader dem. Ja, det har jeg fått med meg, men jeg synes oppladbare batteri tømmes fortere. Innbilning? 0 Siter
naiv Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Ja, det har jeg fått med meg, men jeg synes oppladbare batteri tømmes fortere. Innbilning? Jeg er av samme oppfatning som deg, men har ingen vitenskapelig test å vise til. 0 Siter
Prozak Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Varer oppladbare batterier kortere enn vanlige - eller er det bare innbilning? Det kommer an på batteriet - er det god kvalitet så skal det ikke vare noe kortere. Jeg kjøpte noen ganske rimelige batterier sammen med en lader på CO, og de varer betraktelig lengre enn vanlig batterier. ".................." 0 Siter
punkyB Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Skrevet 24. mai 2003 Fortell hva du kommer frem til - jeg trenger også batterilader. Den jeg har har for dårlige batterier. Du har oppdaget at du har et akutt behov for batterier ja Knipsa noen bilder her en dag ..... brukte 6 batterier - og jeg tok ikke såååååååå mange bilder. Tror ikke det holder enn mer til 20 bilder med 2 batterier. 0 Siter
punkyB Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Skrevet 24. mai 2003 Du får det til et par hundrelapper der, ihvertfall. Kjøpte en selv for en stund siden, også til et digitalkamera. "...................." Hvor da ? Var innom jernina i går og der kostet det 340 kr. En lader er vel en lader??? 0 Siter
Zirine Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Knipsa noen bilder her en dag ..... brukte 6 batterier - og jeg tok ikke såååååååå mange bilder. Tror ikke det holder enn mer til 20 bilder med 2 batterier. Har samme erfaring. Hvilket kamera har du? 0 Siter
Sør Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Ja, det har jeg fått med meg, men jeg synes oppladbare batteri tømmes fortere. Innbilning? Hei, NiCd batterier må utlades helt mellom hver ladning. NiMH batterier er det ikke så nøye med. Li kan du "gjøre som du vil" med. Batterikapasiteten angis i mAh (milliAmpère-timer) på batteriet. Du får dem opp i 2000 mAh, som er like godt (eller bedre) som "vanlige" batterier. Med vennlig hilsen 0 Siter
punkyB Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Skrevet 24. mai 2003 Har samme erfaring. Hvilket kamera har du? canon powershot a200. Ganske billig og greit . 0 Siter
Zirine Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 canon powershot a200. Ganske billig og greit . Ok, kjenner det ikke. Men det er greit å vite at det ikke bare er vårt kamera som sluker batteri. 0 Siter
punkyB Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Skrevet 24. mai 2003 Batterilader til hva slags batteri da? Oppladbare batterier vel *S* Finnes det mange typer ?? 0 Siter
punkyB Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Skrevet 24. mai 2003 Ok, kjenner det ikke. Men det er greit å vite at det ikke bare er vårt kamera som sluker batteri. Bare 2 pixler - men holder for meg. Trodde alle spiste natteri jeg. Nå bør jeg få besøk snart forresten - ser ut som et helvete hos meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.