Gå til innhold

Ikoner på favorittlista i IE forsvant?

Anbefalte innlegg

Hei, det pleier ofte å stå et ikon foran linken i favorittlista på IE..(mener ikke det typiske IE ikonet, men en spesiell type for hver "site".

DOL har en type, VG en annen)

Her en dag forandret disse spesielle ikonene seg til vanlige IE ikoner. Hva kommer dette av og kan dette rettes opp igjen?

Fortsetter under...

Når du bokmerker en side, lagres ikonet blant de midlertidige internettfilene. Disse blir slettet etterhvert som nye elementer kommer til. Regner med du kan "fikse" problemet ved å slette den bokmerkede siden og bokmerke den på nytt.

Nope, etter at jeg sletta de midlertidige filene forsvant ALLE ikoner (utenom IE ikonene). Prøvde deretter å slette hver enkel link og legge dem inn på nytt, men det funker heller ikke.

Nope, etter at jeg sletta de midlertidige filene forsvant ALLE ikoner (utenom IE ikonene). Prøvde deretter å slette hver enkel link og legge dem inn på nytt, men det funker heller ikke.

Beklager, jeg starta IE på nytt og nå virker det :)

Takk for tips.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...