Gå til innhold

Nei, vet dere hva - nå har jeg sett idolreprisen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg også, og jaggu var jeg ikke like enig med meg selv i dag. Nesten enda mer, for jeg fikk slått på stereolyden på TV, noe jeg glemte i går :-/ og da ble jo bare Gautes stemme enda bedre.

Hvordan er det med deg Zirine, grøsser du noen andre steder enn på ryggen, når Gaute synger?

Kizza1365380506

Jeg også, og jaggu var jeg ikke like enig med meg selv i dag. Nesten enda mer, for jeg fikk slått på stereolyden på TV, noe jeg glemte i går :-/ og da ble jo bare Gautes stemme enda bedre.

Hvordan er det med deg Zirine, grøsser du noen andre steder enn på ryggen, når Gaute synger?

Heh, jeg er vist blitt gamal jeg! Grøss på .... hvor?

Nei, her må jeg skuffe deg shandy - småreker får meg ikke til å grøsse. Man skal ha mer en sangstemme og være søt for at jeg merker no :)

Annonse

Pøh!! :) Jeg har sett det to ganger til etter i går, og Kurt var best begge gangene :) Så det, så! :)

Har du sett på maken til intens gneldring da :) Ser du ikke at det er omtrent bare deg og mannen din som liker Kurt - ja også bergenserne da.

Er du redd vi ikke skal ha fått med oss at DU stemte på han som vant?:)

Annonse

Gjest ikke signatur

Jeg synes det var vanskelig å velge en vinner. Har holdt med Kurt, og syntes det var bra at han vant. Men Gaute fortjente også å vinne!! God stemme, og dessuten har han ingen plass på vg-lista som Kurt sitt band. Men har hørt Gaute har platekontrakt, så vi får håpe han slår igjennom. Husk vi kjenner den som kom på 2. plass i engelske idol bedre enn han som vant.

Har du sett på maken til intens gneldring da :) Ser du ikke at det er omtrent bare deg og mannen din som liker Kurt - ja også bergenserne da.

Det ekke sant, jeg liker Kurt :)

Kizza1365380506

HALLO, jeg stemte og på Kurt. Er ikke ekte Bergenser bare innflytter. Men man må da få ha sine meninger i fred. Slutt å hakke. Bergensere er patrioter men det er nå søren meg østlendinger og.

La nå Idol ligge og konsentrer dere om andre ting! Please.

HALLO, jeg stemte og på Kurt. Er ikke ekte Bergenser bare innflytter. Men man må da få ha sine meninger i fred. Slutt å hakke. Bergensere er patrioter men det er nå søren meg østlendinger og.

La nå Idol ligge og konsentrer dere om andre ting! Please.

Du maser da ikke så intenst, OG jeg tror ikke Anki oppfatter mine innlegg til henne som hakking. Da sier hun greit ifra selv :)

Men enig i en ting - feridig med Idol kan vi godt være, så sant det ikke kommer noe nyskapende.....hehe :)

Kizza1365380506

Du maser da ikke så intenst, OG jeg tror ikke Anki oppfatter mine innlegg til henne som hakking. Da sier hun greit ifra selv :)

Men enig i en ting - feridig med Idol kan vi godt være, så sant det ikke kommer noe nyskapende.....hehe :)

Mente det ikke så krast som det lød. Mer som ironi.

Men vi må bli ferdig med Idol, over og ut! :o)

eh ..ok .. dropper ut av diskusjon med deg, du tar det tydeligvis veeldig personlig at noen liker Kurt bedre enn Gaute. *poffer ut*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...