Gjest ikke undertegnet Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 frokost: 1 dl havregryn, med vann som kokes..lett eple syltetøy, kaffe lunsj: to skiver grovbrød med skinke, paprika, kaffe middag: 1-2 poteter, 100gram kjøtt/fisk, grønnsaker kveldsmat: en skive grovbrød med kalkun eller annet kjøttpålegg.. tar tran, multivitaminer og kalk tabletter lever jeg ok? trener ikke så mye.. høyde..155cm..vekt: 43 kg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Joda, dette ser veldig bra og normalt ut;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nyah_lita84 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 hvor gammel er du? er ikke 43 kg litt vel lite? ellers er jeg imponert over kostholdet ditt, det hørtes både sunt og godt ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 hvor gammel er du? er ikke 43 kg litt vel lite? ellers er jeg imponert over kostholdet ditt, det hørtes både sunt og godt ut vekta burde være minst 5 kg (kanskje 10)høyere. Du er undervektig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hmm... Jeg er litt lavere enn deg og veier ca. 15 kg mer. Du må da være fryktelig tynn? Ikke at jeg er sylslank, men... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie83 Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Joda, dette ser veldig bra og normalt ut;-) Jeg ville anbefale deg å spise en mye større frokost! Et par brødskiver ved siden av havregrynsgrøten er kanskje en god ide. Litt mer kjøtt til middagen også. Vi trenger proteiner vet du;)! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.