Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dæven. Dritkult! Liker du isolasjonstape da? *spekulerer*

Jeg ble plutselig noe skeptisk til tape etter å ha lest innlegget ditt over...:)

• Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

44

• SierDuDet

36

• tigertrollet

32

• mysteria

3

Mest aktive i denne tråden

tigertrollet
Skrevet

Rumpa mi er faktisk ganske ok. Jeg hører rykter om det. Men det finnes sikkert finere rumper. Det skal jeg ikke stikke under en stol. Men ok er den nok. Jeg tror det.

Hva tror du?

Jeg har stor kompetanse på rumper. Jeg har opptil flere utgaver hengende på toalettdøra, oppslagstavla og kjøleskapet. De er ranket og nummerert. Legg ut et bilde av rumpa di så skal jeg bedømme den jeg! :-)

Skrevet

"(har nettopp sett noen binde et lik på video og fikk idéen derfra skjønner'u)"

Med denne klare nekrofilitendensen du åpenbart har så tror jeg at jeg ville anbefalt han elskern din å snike seg unna alt som het binding med mindre det var vitner tilstede! :)

Jeg kan være vitne når hun binder deg. Helt trygt, og 100% sykdomsfritt.

tigertrollet
Skrevet

"(har nettopp sett noen binde et lik på video og fikk idéen derfra skjønner'u)"

Med denne klare nekrofilitendensen du åpenbart har så tror jeg at jeg ville anbefalt han elskern din å snike seg unna alt som het binding med mindre det var vitner tilstede! :)

Han hadde nok likt tanker på vitner tilstede ja. Kvinnelige vitner med lite klær vel og merke.

:-)

Skrevet

Jeg har stor kompetanse på rumper. Jeg har opptil flere utgaver hengende på toalettdøra, oppslagstavla og kjøleskapet. De er ranket og nummerert. Legg ut et bilde av rumpa di så skal jeg bedømme den jeg! :-)

Har du rumper hengende rundt forbi, eller bilder av rumper? *skremmer sdd*

Skrevet

Næææ... Nå ble jeg litt skeptisk til å sende deg bilder av rumpa mi. Det er tross alt åpenbart en viss fare for at den isåfall vil bli hengende på baderomsdøren din, og så mange elskere og elskerinner som går ut og inn den døren der så vil de rimelig sikkert bli utrolig sjalu på min fine rumpe som de jo vil se, og få prestasjonsangst.

Det tar seg ikke ut!

tigertrollet
Skrevet

Jeg ble plutselig noe skeptisk til tape etter å ha lest innlegget ditt over...:)

Pingle. Du hadde nok blitt steinkåt av det, bare innrøm det:-P

Skrevet

Hmmm høres ut som en deal. Skal jeg eller du ta med videokamera?

tigertrollet
Skrevet

Se der ja.. der har vi et vitne allerede! Du er grei sånn tufsa, det skal du ha:)

Skrevet

Han hadde nok likt tanker på vitner tilstede ja. Kvinnelige vitner med lite klær vel og merke.

:-)

Han høres jo nesten ut som en fornuftig fyr han her, men vi gutter er vel rimelig enkle å gjennomskue når det gjelder den slags. Dog er nok jeg litt ulik denne elskeren da jeg hadde fått noia om noen sto og så på uten å joine med. Lettkledd eller ikke! :)

Skrevet

Hmmm høres ut som en deal. Skal jeg eller du ta med videokamera?

Jeg er filmende vitne, men du tar med kamera. Jeg beholder gjerne klærne på, sånn i første omgang. *bibelbelte-mimring*

Skrevet

Pingle. Du hadde nok blitt steinkåt av det, bare innrøm det:-P

Kanskje :)

Nå var TNT på radioen her. Det var artig. Hehe, flashbacks fra leirskolen i sjetteklasse :)

Skrevet

Næææ... Nå ble jeg litt skeptisk til å sende deg bilder av rumpa mi. Det er tross alt åpenbart en viss fare for at den isåfall vil bli hengende på baderomsdøren din, og så mange elskere og elskerinner som går ut og inn den døren der så vil de rimelig sikkert bli utrolig sjalu på min fine rumpe som de jo vil se, og få prestasjonsangst.

Det tar seg ikke ut!

Nei, de kommer til å kjenne den igjen. *gliser*

tigertrollet
Skrevet

Har du rumper hengende rundt forbi, eller bilder av rumper? *skremmer sdd*

Det er vel mer bilder av rumper. Men de er fine altså:)

Hmm, jeg synes vinklingen har hellt mot nekrofili og det er isåfall litt avtennende. Jeg fikk jo kun idéen til isolasjonstapen av filmen. Litt vanskelig å knulle lik liksom. Rent bortsett fra at pikken er stiv og tilgjengelig hele tiden da.

tigertrollet
Skrevet

Det tar seg ikke ut!

Sleng baken din på kopimaskinen du, så skal vi se;-P

Skrevet

Jeg er filmende vitne, men du tar med kamera. Jeg beholder gjerne klærne på, sånn i første omgang. *bibelbelte-mimring*

Jeg er veldig skeptisk til jenter som bare kikker uten å joine med. Enten kjører man løpet eller så kjører man løpet.

Sånn er det!

Men jeg tør egentlig ikke å la meg binde hos tiger. Plutselig ligger jeg der forsvarsløs og bundet med sterk teip, og så står elskeren hennes i døra, kåt i blikket, gal som få, og totalt ustabil som han sannsynligvis er så kan dette bli stygt.

Nei, nå ble jeg redd.

Skrevet

Det er vel mer bilder av rumper. Men de er fine altså:)

Hmm, jeg synes vinklingen har hellt mot nekrofili og det er isåfall litt avtennende. Jeg fikk jo kun idéen til isolasjonstapen av filmen. Litt vanskelig å knulle lik liksom. Rent bortsett fra at pikken er stiv og tilgjengelig hele tiden da.

Hehe, det måtte jo vært supergenialt for en kåting som deg, da. *flirer*

Skrevet

Sleng baken din på kopimaskinen du, så skal vi se;-P

Det tar seg ikke ut :)

tigertrollet
Skrevet

Den tiden er passert for noen knull siden lille venn..

*gapskratter*

tigertrollet
Skrevet

Jeg er veldig skeptisk til jenter som bare kikker uten å joine med. Enten kjører man løpet eller så kjører man løpet.

Sånn er det!

Men jeg tør egentlig ikke å la meg binde hos tiger. Plutselig ligger jeg der forsvarsløs og bundet med sterk teip, og så står elskeren hennes i døra, kåt i blikket, gal som få, og totalt ustabil som han sannsynligvis er så kan dette bli stygt.

Nei, nå ble jeg redd.

Ikkeno problemo! Siden hverken du eller jeg liker tilskuere som ikke joiner.... så lar vi han selvsagt bli med;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...