Gå til innhold

Dikt & rim via tekstmeldinger på mob

Anbefalte innlegg

Gjest Er på jakt etter det

Har sett at det er så mange folk som skriver fine vitser, dikt & rim som man sender til vennene sine via tekstmeldinger på mob.

Det jeg lurer på er om noen av dere her inne har noen fine forslag til gode vitser (alle slags vitser), dikt og rim som kan sendes via tekstmeldinger på mob?

Dere kan skrive ned her til meg hvis dere har noen som er fine? Hvor finner man slike ting som dette?

Takker på forhånd for alle svarene som jeg får!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106458-dikt-rim-via-tekstmeldinger-p%C3%A5-mob/
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Det finnes en stjerne et sted, hvor alle sjeler får fred. Se dit når du er trist og lei, og husk at jeg er glad i deg!

- En rose som lyser opp din vei , en rose som sier at noen bryr seg , en rose som sier:

jeg er glad i deg Alle disse tre rosene skal du få av meg.

- Et koselig vennskap varmer mitt hjerte. Det er vårt vennskap som fjerner all smerte. Så god, så snill, så uendelig grei. Vil du skal vite: Jeg er glad i deg!!

- Friends are like stars. They always shines way for you, when you don`t know where to go.

- Se på stjernene og du ser fortiden. Se i hjertet ditt og du ser livet. Se på meg og se hvem som er glad i deg.

- Et hjerte kan slå, et hjerte kan briste. En venn kan man få, men også miste. Men i mitt hjerte er du gjemt, for en venn som deg blir aldri glemt.

- Det finnes en rose, hvit som snø. Som aldri kan visne, og som aldri kan dø. Denne rosen kjenner du sikkert igjen, evig vennskap heter den.

Har også svart deg på ungdomsforum :-)

- Det finnes en stjerne et sted, hvor alle sjeler får fred. Se dit når du er trist og lei, og husk at jeg er glad i deg!

- En rose som lyser opp din vei , en rose som sier at noen bryr seg , en rose som sier:

jeg er glad i deg Alle disse tre rosene skal du få av meg.

- Et koselig vennskap varmer mitt hjerte. Det er vårt vennskap som fjerner all smerte. Så god, så snill, så uendelig grei. Vil du skal vite: Jeg er glad i deg!!

- Friends are like stars. They always shines way for you, when you don`t know where to go.

- Se på stjernene og du ser fortiden. Se i hjertet ditt og du ser livet. Se på meg og se hvem som er glad i deg.

- Et hjerte kan slå, et hjerte kan briste. En venn kan man få, men også miste. Men i mitt hjerte er du gjemt, for en venn som deg blir aldri glemt.

- Det finnes en rose, hvit som snø. Som aldri kan visne, og som aldri kan dø. Denne rosen kjenner du sikkert igjen, evig vennskap heter den.

Har også svart deg på ungdomsforum :-)

Så på ungdomsforumet først, så så jeg her etter på.Takk for at du svarte på begge forumene.

Klem

Annonse

Takk for tipset om linken til forskjellige vitser som du ga meg her på dette forumet.

Skal gå inn å titte på den linken nå. Har sett at det er så mange av mine bekjente som får slike vitser, så jeg visste ikke helt hvor jeg kunne få slike vitser hen i fra. Derfor spurte jeg noen her inne om dem hadde noen forslag til noen artige vitser.

Ha en fin kommende uke1

Klem fra meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...