Gå til innhold

Flørteopplæring

Anbefalte innlegg

Gjest Snikende ullteppe

Jeg trenger opplæring i flørting. Betaler gladelig 400.- timen til den som kan lære meg å bli en flørtemester. Det finnes sikkert flere som meg. Er det ingen derute som kunne tenke seg å starte en flørteskole, med avsluttende eksamen og flørte-sertifikat?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106487-fl%C3%B8rteoppl%C3%A6ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snikende ullteppe

Å være seg selv koster ingenting. Å "ta på seg" en flørterolle basert på et kurs(!?), funker nok rimelig dårlig. Det som blir riktig måte å flørte på for en person, kan bli fullstendig feil når en annen sier/gjør akkurat det samme.

Jeg er likevel villig til å prøve med et kurs!

Gjest ortiuhf

* Smil

* Se etter positive egneksaper med folk rundt deg.

* Prat og si hei til fremmede mennesker

* ta på arbeidskollegaene dine og venner, gi et lite dunk og føy gjerne til en kommentar om at det er hyggelig å se deg

* Lytt til det de andre sier og kom med bekreftende nikk og kommentarer slik at kommunikasjonspartneren din ser at du er interessert

* ikke vær opptatt med deg selv og hvordan du ter deg

* Plukk med deg en blomst på veien

Nei, dette ble ikke noe greier. Har visst ikke tid heller.....Lykke til.

Gjest Snikende ullteppe

* Smil

* Se etter positive egneksaper med folk rundt deg.

* Prat og si hei til fremmede mennesker

* ta på arbeidskollegaene dine og venner, gi et lite dunk og føy gjerne til en kommentar om at det er hyggelig å se deg

* Lytt til det de andre sier og kom med bekreftende nikk og kommentarer slik at kommunikasjonspartneren din ser at du er interessert

* ikke vær opptatt med deg selv og hvordan du ter deg

* Plukk med deg en blomst på veien

Nei, dette ble ikke noe greier. Har visst ikke tid heller.....Lykke til.

Hei! :-)

Og takk! Her har du en blomst!

@-`-,--

Annonse

Gjest poiuryij

Hei! :-)

Og takk! Her har du en blomst!

@-`-,--

Kom på en ting til: Skriv en gul lapp og legg en hyggelig beskjed til arbeidskollega.

Dersom du har samboer/kone: Lapp i matboksen/i ei bok

Begynn gjerne å flørte litt med fremmede først; eks. dama i kassen på OBS, bussjåførdama, så blir det etterhvert en rutine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...