Gå til innhold

Norman og defragmentering

Anbefalte innlegg

Gjest GeorgeX

Installerte Norman Virus Control i går og nå får jeg ikke lov til å kjøre defragmentering og diskskanning. Går ut fra at Norman blander seg inn slik at programmene bare starter på nytt igjen hele tiden. Noe jeg kan slå av i Norman for å kunne defragmentere? Finner ikke noe "lukk"-knapp i Norman. Jeg kan selvsagt gjøre det i sikkermodus men...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106491-norman-og-defragmentering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok så fant jeg svaret (noterer i margen: "lese Ofte Spurte Spørsmål på produsentens hjemmeside før jeg poster spørsmål rundt omkring på nettet")

:)

Kan du gi en oppsummering? ;-)

Jeg sliter litt med at defragmenteringen stopper opp. Det samme skjer ved diskscanning. Ingen av delene lar seg fullføre, det virker som om det er 'noe' som butter imot på harddisken (C:).

Jeg sliter litt med at defragmenteringen stopper opp. Det samme skjer ved diskscanning. Ingen av delene lar seg fullføre, det virker som om det er 'noe' som butter imot på harddisken (C:).

Det enkleste og beste er å starte windows i sikkermodus og gjøre diskscanning og defragmentering der.

Gjest GeorgeX

Det er Norman som stopper disse programmene. Hvis du går til

http://www.norman.com/technical_nvc5_faq.shtml?menulang=no#18

og laster ned det lille programmet (Ndefrag) som ligger der skal det virke :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...