BettyBlue Skrevet 25. mai 2003 Skrevet 25. mai 2003 ...til den nyfødte bebien når jeg er søple forkjøla? Jeg har så lyst å se den i dag, og de nybakte foreldrene, men er så snørrete. Jeg kan jo holde meg på noen armlengders avstand og bruke SARS-munnbind? Eller en sokk foran ansiktet? 0 Siter
Gjest sussi Skrevet 25. mai 2003 Skrevet 25. mai 2003 Du venter selvsagt til du er frisk igjen.... Mvh 0 Siter
BettyBlue Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Skrevet 25. mai 2003 Du venter selvsagt til du er frisk igjen.... Mvh Ja, jeg må nok vente ei ukes tid... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 25. mai 2003 Skrevet 25. mai 2003 De tåler mer enn vi tror, og du trenger jo ikke holde og kose, det kan du vente med til du er frisk. Men fem minutter innom bare for å se går bra (ikke noe nysing da....) =) 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Vel.. Hade jge vært moren ville jeg ikke blitt overbegeistra hvis en kjempeforkjøla venn kom for å se på mitt nyfødte barn... Hadde satt pris på at du hadde venta til det værste var over. Skummelt når bebbiser blir veldig forkjøla. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.