Gå til innhold

Jeg har et luksus problem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Muskelberget

Slæpp åff. Menn blir ikke forelsket på samme måte som damer, så ta det med ro. Det kommer etterhvert, og da er du fortapt.

Okey, men forrige dame så var jeg egentlig litt forelsket helt i begynnelsen. Men er vel sikkert forskellig da. :) Er bare litt uerfaren, dette er min andre dame så derfor måtte jeg bare spørre vettu. :)

Gjest pasa20

Kjærligheten kan komme underveis, men du må være ærlig med henne og si det.

Det kan være vondt for henne om hun oppdager det etter en stund. Det er ingenting som er verre enn å føle at en blir holdt for narr.

Lykke til!

Syns ikke han skal si til hun at han IKKE er forelsket i hun, det gjør bare vondt verre.... Med mindre hun går rundt å tror det da og han har sagt det

Kizza1365380506

Syns ikke han skal si til hun at han IKKE er forelsket i hun, det gjør bare vondt verre.... Med mindre hun går rundt å tror det da og han har sagt det

Mener du virkelig det. Men om hun finner ut om ett halvt år at han aldri har vært forelsket i henne da? Vil ikke det få henne til å føle seg kjempedum eller?

Vanskelig dette egentlig. For om han nå blir forelsket i henne og hun har gitt han opp så sitter han med skjegget i postkassen. Nei uff, glad jeg er over den tiden, eller er jeg?

*trekker oppgitt på skuldrene*

Gjest pasa20

Mener du virkelig det. Men om hun finner ut om ett halvt år at han aldri har vært forelsket i henne da? Vil ikke det få henne til å føle seg kjempedum eller?

Vanskelig dette egentlig. For om han nå blir forelsket i henne og hun har gitt han opp så sitter han med skjegget i postkassen. Nei uff, glad jeg er over den tiden, eller er jeg?

*trekker oppgitt på skuldrene*

Ja det er vanskelig men jeg mener at så lenge han ikke har sagt at han er forelsket i hun er det vel ingen grunn for hun å gå rundt å tro det...

Men hvis hun spør han syns jeg han må være ærlig å si nei...

Kizza1365380506

Ja det er vanskelig men jeg mener at så lenge han ikke har sagt at han er forelsket i hun er det vel ingen grunn for hun å gå rundt å tro det...

Men hvis hun spør han syns jeg han må være ærlig å si nei...

Kanskje det ja, ærlighet varer lengst tross alt. Sier en med laaaang erfaring. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...