hattifnattus Skrevet i går, 15:21 Skrevet i går, 15:21 et slags oppbevaringsstativ til sminke og hudpleie 1 Siter
dusken Skrevet i går, 15:46 Skrevet i går, 15:46 Kjøpte kjempefin matskål og vannskål til hunden med navnet hans på 😁 2 Siter
Nicklusheletida Skrevet i går, 16:44 Skrevet i går, 16:44 En burgunder juksepels, en burgunder veske og burgunder solbriller. Jeg skulle ha det til en fotsid kjole i en spesiell anledning. Kjolen var selvfølgelig også burgunder Den var ikke fra Temu. Den var i en litt høyere prisklasse . 1 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 17:15 Skrevet i går, 17:15 Dosett til medisinene mine Hårstrikk Almanakk/dagbok solcellle-mobil-lader Anonymkode: 73bfc...891 1 Siter
påskelilje Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Kunne ikke ramle meg inn å kjøpe noe fra Temu. 3 Siter
Musikk Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden (endret) laban skrev (1 time siden): Har aldri handlet der. Har mye forskellig🙂 Endret 22 timer siden av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden (endret) påskelilje skrev (1 time siden): Kunne ikke ramle meg inn å kjøpe noe fra Temu. De har mye ting og tang🙂 Endret 22 timer siden av Musikk 0 Siter
morsan Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Har aldri handlet på Temu og kommer ikke til å gjøre det 3 Siter
Musikk Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden (endret) morsan skrev (30 minutter siden): Har aldri handlet på Temu og kommer ikke til å gjøre det Jeg handler ikke på Amazon og Shein, Temu holder jeg meg til. Endret 21 timer siden av Musikk 0 Siter
Ekstra Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Har aldri handlet på Temu og tror ikke jeg kommer til å gjøre det. 3 Siter
Musikk Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Ekstra skrev (8 minutter siden): Har aldri handlet på Temu og tror ikke jeg kommer til å gjøre det. Mange som ikke handler der🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jeg kjøper slike ting som ikke finnes, eller er veldig vanskelig å finne pga elendig utvalg, i bitte lille Norge. Her hjemme har butikkene stort sett samme lille utvalg, i tillegg koster det 2-3 ganger mer, det er for dumt, så rike er vi ikke. Anonymkode: 18f2c...431 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg kjøper slike ting som ikke finnes, eller er veldig vanskelig å finne pga elendig utvalg, i bitte lille Norge. Her hjemme har butikkene stort sett samme lille utvalg, i tillegg koster det 2-3 ganger mer, det er for dumt, så rike er vi ikke. Anonymkode: 18f2c...431 Ja, noen ganger er det umulig å få tak i det jeg vil ha. Finner det på Temu. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.