Musikk Skrevet fredag kl 09:08 Forfatter Skrevet fredag kl 09:08 Nicklusheletida skrev (Akkurat nå): Ja, noen ganger er det umulig å få tak i det jeg vil ha. Finner det på Temu. Likt med meg og Temu har alt. 0 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 09:10 Forfatter Skrevet fredag kl 09:10 Glitter skrev (17 timer siden): To bukser. Buksene til Temu kan anbefales🙂 0 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 09:11 Forfatter Skrevet fredag kl 09:11 hattifnattus skrev (17 timer siden): et slags oppbevaringsstativ til sminke og hudpleie Så lurt kjøp🙂dette får du bruk for godt og samle alt et sted. 0 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 09:14 Forfatter Skrevet fredag kl 09:14 dusken skrev (17 timer siden): Kjøpte kjempefin matskål og vannskål til hunden med navnet hans på 😁 Hyggelig med navn på matskål🙂jeg kjøper ting og tang med navne til katten min på😁 0 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 09:16 Forfatter Skrevet fredag kl 09:16 Nicklusheletida skrev (16 timer siden): En burgunder juksepels, en burgunder veske og burgunder solbriller. Jeg skulle ha det til en fotsid kjole i en spesiell anledning. Kjolen var selvfølgelig også burgunder Den var ikke fra Temu. Den var i en litt høyere prisklasse . Burgunder er en fin farge🙂alt hørtes så fint ut. 1 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 09:18 Forfatter Skrevet fredag kl 09:18 Dorthe skrev (16 timer siden): To gjennomsiktige badehyller. De er fine har en slik jeg og🙂 0 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 09:19 Forfatter Skrevet fredag kl 09:19 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Dosett til medisinene mine Hårstrikk Almanakk/dagbok solcellle-mobil-lader Anonymkode: 73bfc...891 Du får bruk for alt🙂mye fint du fant. 0 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 09:20 Forfatter Skrevet fredag kl 09:20 Lillemus skrev (14 timer siden): Foldestrikk og kroklisser. Alt godt og ha hjemme🙂 0 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 09:22 Forfatter Skrevet fredag kl 09:22 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg kjøper slike ting som ikke finnes, eller er veldig vanskelig å finne pga elendig utvalg, i bitte lille Norge. Her hjemme har butikkene stort sett samme lille utvalg, i tillegg koster det 2-3 ganger mer, det er for dumt, så rike er vi ikke. Anonymkode: 18f2c...431 Det gjør jeg og kjøper ofte ting som ikke finnes andre steder🙂 0 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 09:23 Forfatter Skrevet fredag kl 09:23 Jeg har altid vært heldig med alt jeg har kjøpt på Temu🙂av og til hender det at jeg ikke er fornøyd. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet fredag kl 09:42 Skrevet fredag kl 09:42 Musikk skrev (21 minutter siden): Burgunder er en fin farge🙂alt hørtes så fint ut. Takk, det startet med kjolen som jeg kjøpte før sommeren. Ganske lekker og så ble jeg plutselig bedt i brylupp og kjolen ble et naturlig valg. Men hva skulle jeg ha til ? Sånn endte jeg opp på Temu . Fikk veldig mye ros for juksepelsen. Hvor hadde jeg kjøpt den ? Ble litt flau da jeg måtte svare Temu, skal jeg innrømme 😉 0 Siter
Lillemus Skrevet fredag kl 10:14 Skrevet fredag kl 10:14 Musikk skrev (53 minutter siden): Alt godt og ha hjemme🙂 Syr en del dukketøy og da er det gøy å pynte med sånt. 0 Siter
påskelilje Skrevet fredag kl 10:18 Skrevet fredag kl 10:18 Musikk skrev (12 timer siden): De har mye ting og tang🙂 Jeg vil ha minst mulig ting & tang Har nok ting i huset fra før. Og med den manglende kontrollen av miljøgifter som er i en del av produktene kjøpt via Temu, er det en økt risiko for å bli eksponert for farlige stoffer. Det er nok av farlige stoffer fra før rundt oss, om ikke vi skal tilføre produkter som ikke har vært godkjent mtp miljøgifter. 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.