Gå til innhold

Å gjøre en kvinne til lags :

Anbefalte innlegg

Gjest Er det slik ?!

Hvis en kvinne ser en naken mann i et vindu - er han en blotter. Hvis en mann ser en naken kvinne i et vindu - er han en kikker.

Hvis du plasserer kvinnen i ditt liv på en pidestall og vil hun skal slippe rotteracet som arbeidsmarkedet er - så er du en mannssjåvenist. Hvis du velger å være hjemme for å gjøre husarbeidet - så er du en dott!

Hvis du jobber mye og hardt - så har du "aldri" tid til henne. Hvis du ikke jobber mye og hardt - så er du en udugelig latsabb.

Hvis hun har en kjedelig og underbetalt jobb, - blir hun utnyttet og diskriminert. Hvis du har en kjedelig underbetalt jobb - så må du bare se til å få ræva i gir og skaffe deg en ny og bedre en.

Hvis du blir forfremmet, foran en kvinne - kalles det favorisering. Hvis hun blir forfremmet, foran deg - kalles det likestilling.

Hvis du nevner hvor flotte jentene på jobben er - er det sexpress. Hvis du ikke sier noe - blir du beskyldt for ikke å vite å sette pris på kvinner.

Hvis du gråter - er du en pusling. Hvis du ikke gjør det - er du ufølsom.

Hvis du tar en beslutning uten å rådføre deg med henne - er du en sjåvenist. Hvis hun tar en beslutning uten å rådføre seg med deg - er hun en selvstending kvinne.

Hvis du ber henne gjøre noe hun ikke liker - kan du virke dominerende. Hvis hun ber deg gjøre noe du ikke liker - kalles det en tjeneste.

Hvis du vet å verdsette kvinnelige former og frekt undertøy - så er du pervers. Hvis du ikke gjør det - så er du ufølsom for hennes behov.

Hvis du liker at kvinner barberer leggene og holder seg i form - så er du en mannsgris. Hvis du ikke liker det - er du uromantisk.

Hvis du liker å holde deg i form - så er du forfengelig. Hvis du ikke gjør det - så er du en slask.

Hvis du kjøper blomster til henne - så er du ute etter noe. Hvis du ikke gjør det - så er du ikke istand til å vise omtanke.

Hvis du er stolt over egen suksess - så er du en overlegen blei. Hvis du ikke er det - så er du uten ryggmarg og ambisjoner.

Hvis hun har "vondt i hodet" - så er hun trøtt Hvis du har det, så elsker du henne ikke lenger.

Hvis du stadig forsøker få henne i seng, er du syklig opptatt av sex. Hvis du IKKE prøver deg hele tiden, ja så må du ha en på si.

Hvis du liker kraftige kvinner så har du dårlig smak, hvis du ikke liker kraftige kvinner så er du kroppsfiksert

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106510-%C3%A5-gj%C3%B8re-en-kvinne-til-lags/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

17

• SierDuDet

8

• Ulv I Faarikaal

6

• Kizza1365380506

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mannssjåvinist nr 1

JA!

Men en kunne like godt lage en liste hvor en snudde det hele på hodet og det var mer kvinnens frustrasjoner over hvordan HUN ble oppfattet feilaktig som ble servert.

Det er med andre ord ikke avhengig av kjønn, men det er menneskelig.

"Men en kunne like godt lage en liste hvor en snudde det hele på hodet og det var mer kvinnens frustrasjoner over hvordan HUN ble oppfattet feilaktig som ble servert."

Prøv!

Annonse

Kravet til korrekthet må jo ri deg som en mare, sør. Er du generelt en litt sur person?

Hei,

Nei, jeg er vanligvis en særdeles blid og omgjengelig person - kjent for å fleipe med det meste og de fleste.

Dog burde du kanskje adressere spørsmålet ditt til "Er det slik?!", som tilsynelatende passer dine forventninger bedre.

Med vennlig og blide hilsener

Hei,

Nei, jeg er vanligvis en særdeles blid og omgjengelig person - kjent for å fleipe med det meste og de fleste.

Dog burde du kanskje adressere spørsmålet ditt til "Er det slik?!", som tilsynelatende passer dine forventninger bedre.

"Er det slik?!" hadde sikkert bare sakset saken fra en eller annen mail, og forsøkte etter beste evne å forlyste dol med den.

Jeg tviler ellers ikke på at du er blid og omgjengelig så lenge de omkring deg er enige med deg. Jeg tenkte mest på humøret ditt hvis noen uttrykker "usemje". Skal man dømme etter dol-innleggene ser det litt mørkt ut.

Lær av Grip, sør.

Ulv I Faarikaal

Hei,

Visse ting spøker man ikke med, og visse personer får ikke lov å spøke, men ellers er det greit ?

Jeg syns innleggget er en tankevekker og stiller ting på spissen for å presisere poenget. Har man ikke humor og ikke intelligens til å forstå hva vedkommende prøver å formidle, så vil jeg si vi har et problem. Da er det bedre å sette seg alene i kjellerboden og slukke lyset i stedet for å plage folk.

Annonse

Kizza1365380506

Visse ting spøker man ikke med, og visse personer får ikke lov å spøke, men ellers er det greit ?

Jeg syns innleggget er en tankevekker og stiller ting på spissen for å presisere poenget. Har man ikke humor og ikke intelligens til å forstå hva vedkommende prøver å formidle, så vil jeg si vi har et problem. Da er det bedre å sette seg alene i kjellerboden og slukke lyset i stedet for å plage folk.

Nå, nå, tenk på blodtrykket! Du trenger da ikke tenne på alt Sør lirer av seg!

Beroligende hilsener fra

Gjest Stjernemor

"Men en kunne like godt lage en liste hvor en snudde det hele på hodet og det var mer kvinnens frustrasjoner over hvordan HUN ble oppfattet feilaktig som ble servert."

Prøv!

Feks:

En singel kvinne som har mange sexpartnere er løsaktig. En mann er derimot uimotsåelig.

En kvinne som prater mye på et arbeidsmøte søker oppmerksomhet. En mann har vektige argumenter.

En kvinne som går til topps karrieremessig har sjarmert, smisket eller ligget seg til topps. En mann har de beste faglige kvalifikasjoner.

En kvinne som er utro mot ektemannen er et dårlig fruentimmer. En mann som er utro får ikke sex hjemme.

En kvinne som blir rasende på urettferdig behandling er hysterisk. En mann viser vilje og styrke til å si ifra.

En kvinne som bulker bilen er rett og slett ei 'kjerring bak rattet'. En mann var bare uheldig (eller det var ei kjerring som var skylda i det.)

osv

osv

osv

Dette var noe av det jeg kom på i farta....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...