Gå til innhold

Å gjøre en kvinne til lags :

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

17

• SierDuDet

8

• Ulv I Faarikaal

6

• Kizza1365380506

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Det der skulle være morsomt. Han har sikkert fått den i en humormail.

Blitt medlem av Ottar i det siste, Sør?

Hei,

Jeg vet at det skulle være "humor"!

Dessverre er det jo slik at den type ting fremsettes som "seriøse argumenter" av gjengse "stakkars oss menn" individer.

Så ja, du har rett - innlegget er morsomt, men på innsenderens bekostning!

Med vennlig hilsen

Visse ting spøker man ikke med, og visse personer får ikke lov å spøke, men ellers er det greit ?

Jeg syns innleggget er en tankevekker og stiller ting på spissen for å presisere poenget. Har man ikke humor og ikke intelligens til å forstå hva vedkommende prøver å formidle, så vil jeg si vi har et problem. Da er det bedre å sette seg alene i kjellerboden og slukke lyset i stedet for å plage folk.

Hva er "poenget"?

Å forsøke og fremstille det som om det er kvinner som undertrykker menn i samfunnet?

Jeg antar at "humoren" består i at forsøket er så patetisk at det er latterlig?

Med vennlig hilsen

Annonse

Hei,

Jeg vet at det skulle være "humor"!

Dessverre er det jo slik at den type ting fremsettes som "seriøse argumenter" av gjengse "stakkars oss menn" individer.

Så ja, du har rett - innlegget er morsomt, men på innsenderens bekostning!

Med vennlig hilsen

Du mener altså at denne typen humor er kvinnediskriminerende?

Du mener altså at denne typen humor er kvinnediskriminerende?

Hei,

Jeg mener at innsenderen trolig ikke selv forstår hvor tåpelig det er.

Det blir som den nyansatte på et bryggeri som skal fortelle "øl-vitser" til alle de som har jobber der 30 år, og ikke selv forstår at alle andre har hørt dem før, og at vitsene ikke er morsomme mer.

Med vennlig hilsen

Hei,

Jeg mener at innsenderen trolig ikke selv forstår hvor tåpelig det er.

Det blir som den nyansatte på et bryggeri som skal fortelle "øl-vitser" til alle de som har jobber der 30 år, og ikke selv forstår at alle andre har hørt dem før, og at vitsene ikke er morsomme mer.

Med vennlig hilsen

Jeg forstår poenget ditt, men jeg hadde ikke trodd at du på dette ølbryggeriet ville vært den av de erfarne gutta som tok til ordet med nedlatende holdning og ønske om god bedring til den stakkars nyansatte som bare ville være litt morsom.

Jeg forstår poenget ditt, men jeg hadde ikke trodd at du på dette ølbryggeriet ville vært den av de erfarne gutta som tok til ordet med nedlatende holdning og ønske om god bedring til den stakkars nyansatte som bare ville være litt morsom.

Hei,

Nei, men samtidig så er ikke dette et ølbryggeri (selv om det nok har mange fellestrekk!), men et diskusjonsforum.

Innsenderen "Er det slik ?!" vet utmerket at det han serverer er surt oppgulp som spiller på stereotyper, og når man er gammel nok til å logge seg på nettet, så er man også gammel nok til å vite bedre!

Med vennlig hilsen

Annonse

Hei,

Nei, men samtidig så er ikke dette et ølbryggeri (selv om det nok har mange fellestrekk!), men et diskusjonsforum.

Innsenderen "Er det slik ?!" vet utmerket at det han serverer er surt oppgulp som spiller på stereotyper, og når man er gammel nok til å logge seg på nettet, så er man også gammel nok til å vite bedre!

Med vennlig hilsen

Jeg er nå av den oppfattelsen av at alt er lovlig å spøke med, og dette kvinnetullet over her ser jeg på som så åpenbar humor at jeg ikke kan fatte og begripe at noen henger seg opp i det.

Selv Ottarfolk ville imponert meg om de hadde hengt seg opp i det her.

Men det er vel ofte sånn når det gjelder humor med et snev av sannhet. F.eks. er det ingen som tar seg nær av blondinevitser rett og slett fordi alle vet at dette bare er kødd. Innlegget over har derimot en hel haug med snev av sannheter i seg, og da må selvsagt enkelte angripe de humoristiske påstandene i og med at de føler seg truffet.

Jeg er nå av den oppfattelsen av at alt er lovlig å spøke med, og dette kvinnetullet over her ser jeg på som så åpenbar humor at jeg ikke kan fatte og begripe at noen henger seg opp i det.

Selv Ottarfolk ville imponert meg om de hadde hengt seg opp i det her.

Men det er vel ofte sånn når det gjelder humor med et snev av sannhet. F.eks. er det ingen som tar seg nær av blondinevitser rett og slett fordi alle vet at dette bare er kødd. Innlegget over har derimot en hel haug med snev av sannheter i seg, og da må selvsagt enkelte angripe de humoristiske påstandene i og med at de føler seg truffet.

Det er nettopp poenget - personen forsøker å "gjemme" reaksjonært vrøvl som uskyldig "humor".

Med vennlig hilsen

Det er nettopp poenget - personen forsøker å "gjemme" reaksjonært vrøvl som uskyldig "humor".

Med vennlig hilsen

Men det er humor.

Du finner ikke bedre humor enn humor med et snev av sannhet i seg.

Blondievitser er f.eks. ikke spesielt morsomt i og med at det sier seg selv at man ikke er dummere enn andre fordi man er blond. Så har vi svenskevitser som blir det motsatte. De er morsomme fordi de har et snev av sannhet i seg i og med at de fleste vet at man mest sannsylig er dum når man er svensk.

laguna1365380434

Med vennlig hilsen

Blir ikke det litt paranoid å tenke sånn?

Er man ikke bedre tjent med å le av det og heller vitse litt tilbake?

Ingen mener jo virkelig sånne ting, men man kan jo le litt av det alikevel?

Synes jeg.. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...