Gjest ikke undertegnet Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg har alltid vært fysisk aktiv, men har pga bekkenløsning ikke fått trent under svangerskapet.(La på meg 18 kg). Nå vil jeg gjerne bli kvitt kiloene og komme i bedre form og få muskulaturen min skjerpet igjen. Hovedmålet er god fysikk og samtidig en slankere figur.Mange sier at en aldri vil få kroppen tilbake etter en fødsel, dette mener jeg er feil, det har vel kun med kosthold, trening og disiplin å gjøre??? Regner med det vil ta noen måneder å komme ned hvor jeg var, dvs. 62 kg. Har noen tips hva jeg skal trene, hvor ofte og hvor tidlig jeg kan starte opp treningen. Tar gjerne i mot kostholdstips også. Har forresten hørt at en ikke skal trene før etter 6 uker, men synes det er lenge å vente etter fødselen. Takknemlig for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Man skal vel være forsiktig de første 6 ukene, men det betyr jo ikke at du ikke kan være fysisk aktiv! Start i det små med å gå turer, og kjenn på formen. Føler du deg ok, kan du jo øke mengden etterhvert. Magemusklene skal man være forsiktig med i starten, men ellers tror jeg det viktigste er å lytte til kroppen. Jeg la på meg 20 kg i forrige svangerskap (og er på god vei til det samme nå gitt), men det tok ikke lang tid å få det av. Jeg har nok blitt litt bredere over bekkenet - men det merker jeg bare selv. Jeg trente som normalt og spiste et normalt, sunt kosthold. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.