Gå til innhold

FU: Ville du bygd garasje til en muslim?

Anbefalte innlegg

Javisst. En falleferdig en, hehe.

Jeg synes ikke fyren er rasistisk. Dessuten har han et poeng. Vi er dumsnille her i landet som lar alt slags pakk komme hit. Gjengkriminaliteten er det stort sett utlendinger som står for.

Kall meg gjerne rasist. Men "muslinger" kan jeg styre min begeistring for!!

Fortsetter under...

Snakker om å skjære alle over en kam da! Hjeeeelp - muslimer er farlige asså!

Synes det er greit å kjenne muslimer innimellom jeg! F.eks. da vi hadde barnedåp for jenta vår på 1.juledag - venninna til mamma, som er muslim, hadde ikke noe problem med å komme og hjelpe oss med maten hun! For ikke å snakke om hvilken innsats hun (og sikkert mange andre) gjør med ekstravakter på jobb på helligdager og i høytider når det er vanskelig å finne folk (hun er sykepleier)!

Ærlig talt - det er da ikke flertallet av muslimer som er terrorister vel! Dessuten, så er det vel ikke helt rett måte å gå fram for å HINDRE terroraksjoner, hvis det var det de fryktet??

Ulv I Faarikaal

Og som det nevnes, vil altså "hevnes" føre til økt ordreinngang og mer penger i kassen for entrepenøren.

Årsak og virkning er ikke alltid så enkelt.

Siste, hvis det er sant: Det jeg spådde slo til, bare enda mer ekstremt. Byggmestern har fått 40-50 telefoner og bare 3 var negative. Beklagelig at det er slik, men det er helt "normalt".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...