Gå til innhold

Alder på kjærester

Anbefalte innlegg

Gjest Latinoboy

(vil ha litt flere svar - postet også på ungdomsforumet hvor det egentlig hører hjemme, men...)

Ville du reagert på denne alderen til et kjærestepar?

Jenta er 15, blir 16 i desember i år. Gutten er 19, ble 19 i januar i år.

Tror dere folk generelt vil reagere?

Hmm...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106607-alder-p%C3%A5-kj%C3%A6rester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Latinoboy

Det vil si at det er fire år forskjell, jenta er 15 1/2 og gutten 19 1/2 pr idag.

Siden jenta er så ung, er det nok noen som vil reagere ja!

Det må vel også nevnes at jenta er svært moden for alderen! Ser ut som en 18-åring egentlig. Store utringinger, mm. ;)

Det må vel også nevnes at jenta er svært moden for alderen! Ser ut som en 18-åring egentlig. Store utringinger, mm. ;)

Det er overhode ikke noe pluss at en 16-åring går med store utringinger mm etter min mening...

Hadde dere vært noen år eldre så hadde ikke 4 år vært noe, men nå er det på grensen. Bl.a. er det jo mange ting hun ikke vil kunne bli med på fordi hun er under 18.

Annonse

Gjest Latinoboy

Ja,jeg ville reagert negativt om det var snakk om min datter.En 19-åring er en voksen mann,mens en 15-åring bare er et barn enda,og da ville jeg tvilt på hensiktene hans,for og si det sånn!

Hehe,

Jeg er nok langt i fra noen mann! Jeg har så vidt skjegg på haka....

Hmmm...noen vil nok reagere , særlig foreldrene til jenta !

Men det kommer jo også an på hvordan denne typen er ; at han ikke forventer sex med henne før hun er 16 år , osv...

Selv var jeg sammen med en på 19 år da jeg var 13 år! Jeg var også veldig moden.

Men det var flere som reagerte på det.

Da jeg var 17 år og giftet meg med en på 25 år , var det få som sa noe !

Selv om hun ser moden ut vil ikke det si at sinnet er like modent...

Dype utringinger ol er vel bare en måte å vike eldre på!

Du må huske nå at den seksuellelavalderen i Norge PR idag er 16 ÅR. Ikke 15 og ikke 15 og et halvt!

Var selv sammen med en eldre fyr da jeg var på den alderen...

Idag lurer jeg på hva han egentlig så i meg? Mine dype utringinger og puppene, eller min PESONLIGHET?

petter smart

Selv om hun ser moden ut vil ikke det si at sinnet er like modent...

Dype utringinger ol er vel bare en måte å vike eldre på!

Du må huske nå at den seksuellelavalderen i Norge PR idag er 16 ÅR. Ikke 15 og ikke 15 og et halvt!

Var selv sammen med en eldre fyr da jeg var på den alderen...

Idag lurer jeg på hva han egentlig så i meg? Mine dype utringinger og puppene, eller min PESONLIGHET?

"Var selv sammen med en eldre fyr da jeg var på den alderen... Idag lurer jeg på hva han egentlig så i meg? Mine dype utringinger og puppene, eller min PESONLIGHET? "

Har du en vinnende personlighet eller store pupper? Det skulle gi deg svaret :-)

"Var selv sammen med en eldre fyr da jeg var på den alderen... Idag lurer jeg på hva han egentlig så i meg? Mine dype utringinger og puppene, eller min PESONLIGHET? "

Har du en vinnende personlighet eller store pupper? Det skulle gi deg svaret :-)

:)

Nå ble jo jeg kalt Samantha Fox når jeg gjikk i 4 klassen.....

En 15-16 åring har ikkje utvikla personligheita si heilt enda!

Annonse

Kizza1365380506

Tettsted, helgelandskysten (nordland). Rundt 7000 innbyggere i kommunen.

Blir litt sært da :P

Kanskje det, men jeg hadde reagert kraftig om min datter hadde kommet hjem med en kjæreste som var 18-19 år da hun selv var 13. Kjærester på egen alder eller ett par år eldre, helt OK. Men når de er 18-19 så er det en helt ok aldersforskjell.

Reagerer når min datter, som nå er 19, kommer hjem og forteller at det har vært fjortiser på festene hun har vært på. Det har da vært kamerater av henne som har med disse fjortisene. Hun reagerer selv og, synes de er barnslige osv.

Vi bor i Bergen. Bydelen hvor vi bor har over 10.000 innbyggere.

Sånn er jeg. :o)

Kanskje det, men jeg hadde reagert kraftig om min datter hadde kommet hjem med en kjæreste som var 18-19 år da hun selv var 13. Kjærester på egen alder eller ett par år eldre, helt OK. Men når de er 18-19 så er det en helt ok aldersforskjell.

Reagerer når min datter, som nå er 19, kommer hjem og forteller at det har vært fjortiser på festene hun har vært på. Det har da vært kamerater av henne som har med disse fjortisene. Hun reagerer selv og, synes de er barnslige osv.

Vi bor i Bergen. Bydelen hvor vi bor har over 10.000 innbyggere.

Sånn er jeg. :o)

Ja, det er jo det jeg sier. 13+19 er ekstremt, selv her :-)

Det ville de reagert på. Men ikke 15-16 og 19.

Gjest Stjernemor

'Modne' tenåringer er gjerne bare en barnesjel i en voksen kropp. Det gjør det ikke bedre akkurat siden hun er under den seksuelle lavalder. Folk vil snakke. Vil en så kan en jo bare drite i det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...