Gå til innhold

Å vise bh-stropper når man er voksen?

Anbefalte innlegg

I dag viser jeg bh-stropper på jobben! Smale, lekre, kremhvite stropper under en mørk lilla topp med tynne stropper. Sømmer dette seg for en kvinne på snart 35 eller er det forbeholdt de under 22? Jeg jobber mot publikum i alle aldre, av begge kjønn og mange nasjonaliteter, ikke noe tilbaketrukket på kontor.

Fortsetter under...

Annonse

laguna1365380434

Jeg synes det er helt greit å vise stropp.. Bare de ikke er tjafsete og stygge, og så bør de matche (og det hørtes de da ut til å gjøre..)

Jeg har ikke tenkt noe særlig på den problemstillingen, og tror at ca 80% av min garderobe vil avsløre BH-stropp..

Hvorfor er det eventuelt ufint?

Har jeg gått glipp av noe, nå igjen..? :o)

Kizza1365380506

Har jeg gjort selv det. Var ikke planlagt men jeg hadde en fin topp m/smale stropper under genseren og det ble så utrolig hett når solen kom frem. Så jeg tok av genseren. Toppen var lysblå og jeg hadde selvfølgelig svart bh på meg.

Ingen leet på øyelokket. Men så var det jo meg da, gjør stadig uventede ting jeg ser du...

:o)

PS er over forrti

Annonse

Når sant skal sies, så er det vel ikke det lekreste som finnes. Det gjelder uansett alder, men er det nå egentlig så mange som legger merke til denslags, eller bryr seg om det.

Må være menn det da, som glaner helt andre steder enn det de burde ;)

Hvis stroppene er pene og i samma stil har det ikke alderen noe å si..

Men det fins bh'er uten stropper eller med gjennomsiktige stropper. Spesielt til fine kjoler syns jeg det er penest.

Stroppeløse bh'er nytter ikke på pupset her i gården nei. :o)

Blanke stropper er og en løsning :)

Tror de har det blant annet på Lindex.

Jeg har så sære pupper at jeg bare kan bruke visse merker og jeg tror ikke EllaMay (?) har det. Men med push-up som viser litt kløft så kikker i alle fall ikke mannfolka på bh-stroppene! :o)

Jeg har så sære pupper at jeg bare kan bruke visse merker og jeg tror ikke EllaMay (?) har det. Men med push-up som viser litt kløft så kikker i alle fall ikke mannfolka på bh-stroppene! :o)

De fleste mannfolk får med seg svært lite av det vi gjør for å pynte på fasaden..

De fleste mannfolk får med seg svært lite av det vi gjør for å pynte på fasaden..

Mannen her i huset har ikke nevnt mitt nye antrekk med ett ord enda i alle fall. *sukk* Skal tro om han oppdager det om jeg stiller meg foran ham og stripper?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...