Gå til innhold

Å vise bh-stropper når man er voksen?

Anbefalte innlegg

Vært ute og shoppa til deg sjøl, Lillemus? :o)

Jepp! Ingen barneklær denna gangen nei! Nå var det mor som skulle bli ny mens mannen i huset har vært borte i helga, men tror du han ser det? Neeeeida... Her duver jeg rundt med push-up, kløft og greier, men han ser bare den nye bilen...

Fortsetter under...

mariaflyfly

Jepp! Ingen barneklær denna gangen nei! Nå var det mor som skulle bli ny mens mannen i huset har vært borte i helga, men tror du han ser det? Neeeeida... Her duver jeg rundt med push-up, kløft og greier, men han ser bare den nye bilen...

Blei det noen striper i håret samtidig da kanskje? ;o) Kult at du tok deg råd til å freshe deg litt. Sånt har man godt av en gang i blant! :o)

Du får filleriste gubben din litt. Eller kanskje legge deg på panseret på bilen? ;o)

Du må lene deg foran han og hviske noe forførende i øret hans..

Blei det noen striper i håret samtidig da kanskje? ;o) Kult at du tok deg råd til å freshe deg litt. Sånt har man godt av en gang i blant! :o)

Du får filleriste gubben din litt. Eller kanskje legge deg på panseret på bilen? ;o)

Er du gal - det kan jo bli riper i lakken! ;o)

Annonse

Kan du fortelle litt om hvorfor det er om å gjøre å vise fram undertøyet?

Personlig synes jeg det ser tarvelig ut, både på 33-åringer og 22-åringer.

Det er ikke så om å gjøre å vise det frem, men når det er +28 grader på jobben er det greit å kunne gå forholdsvis lettkledd...!

Gjest Jente på 24 år, med klær på

Det er ikke så om å gjøre å vise det frem, men når det er +28 grader på jobben er det greit å kunne gå forholdsvis lettkledd...!

Det ser ut som om det å vise fram undertøyet er noe du skryter litt av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...