Lillemus Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Skrevet 26. mai 2003 Vært ute og shoppa til deg sjøl, Lillemus? ) Jepp! Ingen barneklær denna gangen nei! Nå var det mor som skulle bli ny mens mannen i huset har vært borte i helga, men tror du han ser det? Neeeeida... Her duver jeg rundt med push-up, kløft og greier, men han ser bare den nye bilen... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Jepp! Ingen barneklær denna gangen nei! Nå var det mor som skulle bli ny mens mannen i huset har vært borte i helga, men tror du han ser det? Neeeeida... Her duver jeg rundt med push-up, kløft og greier, men han ser bare den nye bilen... Blei det noen striper i håret samtidig da kanskje? ;o) Kult at du tok deg råd til å freshe deg litt. Sånt har man godt av en gang i blant! ) Du får filleriste gubben din litt. Eller kanskje legge deg på panseret på bilen? ;o) 0 Siter
soleil Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Jepp! Ingen barneklær denna gangen nei! Nå var det mor som skulle bli ny mens mannen i huset har vært borte i helga, men tror du han ser det? Neeeeida... Her duver jeg rundt med push-up, kløft og greier, men han ser bare den nye bilen... Du må lene deg foran han og hviske noe forførende i øret hans.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Skrevet 26. mai 2003 Blei det noen striper i håret samtidig da kanskje? ;o) Kult at du tok deg råd til å freshe deg litt. Sånt har man godt av en gang i blant! ) Du får filleriste gubben din litt. Eller kanskje legge deg på panseret på bilen? ;o) Er du gal - det kan jo bli riper i lakken! ;o) 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Synlige BH stropper er ikke noe å gå å skryte av for å si det sånn. Syns det blir på lik linje som å gå med sokker i sandaler;) Og når de att på til er i ulik farge enn toppen..NEI. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Skrevet 26. mai 2003 Du må lene deg foran han og hviske noe forførende i øret hans.. Dårlig med plass mellom ham og rattet... ;o) 0 Siter
soleil Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Dårlig med plass mellom ham og rattet... ;o) Er dere i bilen hele dagen? 0 Siter
Gjest Jente på 24 år, med klær på Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Kan du fortelle litt om hvorfor det er om å gjøre å vise fram undertøyet? Personlig synes jeg det ser tarvelig ut, både på 33-åringer og 22-åringer. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Skrevet 26. mai 2003 Kan du fortelle litt om hvorfor det er om å gjøre å vise fram undertøyet? Personlig synes jeg det ser tarvelig ut, både på 33-åringer og 22-åringer. Det er ikke så om å gjøre å vise det frem, men når det er +28 grader på jobben er det greit å kunne gå forholdsvis lettkledd...! 0 Siter
birdie Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Synes ikke stroppetopp er jobbeantrekk, jeg - med mindre du er ung og fresh serveringsdame på en øl-lekter... *snerpe* 0 Siter
Gjest Jente på 24 år, med klær på Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Det er ikke så om å gjøre å vise det frem, men når det er +28 grader på jobben er det greit å kunne gå forholdsvis lettkledd...! Det ser ut som om det å vise fram undertøyet er noe du skryter litt av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.