Gå til innhold

slanketips?

Gjest nyah_lita84

Anbefalte innlegg

Gjest nyah_lita84

er dette riktig forum,forresten?? :)

jeg lurer bare på om noen har noen lure slanketips. jeg skal ikke slanke meg mye, 10 kilo kanskje.. gikk så voldsomt opp av noen medisiner jeg brukte for et halvt års tid siden. har gått ned 4,5 kilo på et par måneder nå, og er godt fornøgd med det! men jeg vil enda noen kilo ned..

det jeg har gjort hittil er å kutte kveldsmaten, spise sunnere, mosjonerer hver dag, sit-ups og annen aerobic og drikker mye vann.

jeg har også begynt å røyke i enkelte anledninger, kan dette også føre til vekttap?

m.v.h.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest coyote_n

Spis sunt og variert og hver 4. time og rør på deg. Det er egentlig ganske enkel oppskrift. :o)

jeg føler ikke at det er nok...

jeg har nok litt spiseforstyrrelse-tanker egentli.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyking er en jævlig dårlig slankekur. Men det er kanskje bedre å røyke på seg lungekreft enn å være 5 kilo overvektig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...