Gjest nyah_lita84 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 er dette riktig forum,forresten?? jeg lurer bare på om noen har noen lure slanketips. jeg skal ikke slanke meg mye, 10 kilo kanskje.. gikk så voldsomt opp av noen medisiner jeg brukte for et halvt års tid siden. har gått ned 4,5 kilo på et par måneder nå, og er godt fornøgd med det! men jeg vil enda noen kilo ned.. det jeg har gjort hittil er å kutte kveldsmaten, spise sunnere, mosjonerer hver dag, sit-ups og annen aerobic og drikker mye vann. jeg har også begynt å røyke i enkelte anledninger, kan dette også føre til vekttap? m.v.h. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Spis sunt og variert og hver 4. time og rør på deg. Det er egentlig ganske enkel oppskrift. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest coyote_n Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Spis sunt og variert og hver 4. time og rør på deg. Det er egentlig ganske enkel oppskrift. ) jeg føler ikke at det er nok... jeg har nok litt spiseforstyrrelse-tanker egentli..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Røyking er en jævlig dårlig slankekur. Men det er kanskje bedre å røyke på seg lungekreft enn å være 5 kilo overvektig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.