Gå til innhold

Naboungene herper saker&ting..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Og er generelt ufyselige..

River ned sykler, stjeler ting som ikke er bolta fast,river ned vaske tøy, drar katten i halen o.l

Hvordan forhode seg til dette?

Ved en tidligere anledning ga en guttepjokk på en 6-7 år en overhaling for å kaste stein på kattene, hvilket jeg synes var betimelig og rimelig, men det resulterte i at mora hans ble fly forbanna på meg..

Jeg har selvsagt ikke noe i mot at ungene bråker og morer seg i bakhagen, men synes ikke hærverk og dyreplaging er noe særlig..

Lure løsningsforslag mottas med takk..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106650-naboungene-herper-sakerting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Du gjør selvsagt det samma denne ganger og skjeller jævelungen huden full. Dersom mora lager faen, gir du henne inn på samma måten. Jeg heier på deg. Og ja, jeg ER sur i dag.

Ja, det er definitivt det mest fristende..

Det virker som om damemennesket er totalt imun mot opplysninger om at sneipen hennes faktisk ganske ofte er en pest..

Jeg får nok fortsette å være den kjipe naboen..

Takker for moralsk støtte..:o)

mariaflyfly

Ja, det er definitivt det mest fristende..

Det virker som om damemennesket er totalt imun mot opplysninger om at sneipen hennes faktisk ganske ofte er en pest..

Jeg får nok fortsette å være den kjipe naboen..

Takker for moralsk støtte..:o)

skulle gjerne stilt opp og fortalt kjerringa noen ord, for det er jeg i det rette humøret til i dag. Så bare gi meg beskjed dersom du skulle ha problemer med å uttrykke deg, så skal jeg gjerne gi inspirasjon. ;o)

Å være bitchy mot snørrunger og kjerringer som fortjener det, er selvfølgelig helt greit. Noen ganger må man bare bli flinkere til å drite i hva folk vil tro om en. Man kan ikke være venner med alle heller! ;o)

Annonse

laguna1365380434

skulle gjerne stilt opp og fortalt kjerringa noen ord, for det er jeg i det rette humøret til i dag. Så bare gi meg beskjed dersom du skulle ha problemer med å uttrykke deg, så skal jeg gjerne gi inspirasjon. ;o)

Å være bitchy mot snørrunger og kjerringer som fortjener det, er selvfølgelig helt greit. Noen ganger må man bare bli flinkere til å drite i hva folk vil tro om en. Man kan ikke være venner med alle heller! ;o)

Nei, alle kan man ikke være venner med..

I dette tilfelle er det jo bare dumt, kunne vært løst forholdsvis lett..

I stedet for å bare bli drittsur på naboene som påpeker fakta kunne hun jo prøvd å begrense guttungen litt..

Skjedd noe kjipt i dag, forresten? Siden du er i krigshumør mener jeg?

Håper i såfall at det ordner seg til det beste..:o)

mariaflyfly

Nei, alle kan man ikke være venner med..

I dette tilfelle er det jo bare dumt, kunne vært løst forholdsvis lett..

I stedet for å bare bli drittsur på naboene som påpeker fakta kunne hun jo prøvd å begrense guttungen litt..

Skjedd noe kjipt i dag, forresten? Siden du er i krigshumør mener jeg?

Håper i såfall at det ordner seg til det beste..:o)

Bare sur på fastlegen min, samt sjefen, resepsjonisten som er sjuk og alle andre her på jobben som gir meg en haug med kjedelige arbeidsoppgaver, istedet for at jeg kunne få gjøre alt det andre som ligger og venter på kontoret mitt... Bunkene vokser, alle maser og her sitter jeg stuck i en fuckings resepsjon. Og ikke å forglemme kunden som akkurat gikk forbi og kommenterte at planta mi trenger vann. Akkkurat som om jeg ikke visste det og har forsøkt å gjenopplive den de siste 5 timene. Kjerringer asså!!! :o(

Takk for omtanken, forresten ;o)

laguna1365380434

Bare sur på fastlegen min, samt sjefen, resepsjonisten som er sjuk og alle andre her på jobben som gir meg en haug med kjedelige arbeidsoppgaver, istedet for at jeg kunne få gjøre alt det andre som ligger og venter på kontoret mitt... Bunkene vokser, alle maser og her sitter jeg stuck i en fuckings resepsjon. Og ikke å forglemme kunden som akkurat gikk forbi og kommenterte at planta mi trenger vann. Akkkurat som om jeg ikke visste det og har forsøkt å gjenopplive den de siste 5 timene. Kjerringer asså!!! :o(

Takk for omtanken, forresten ;o)

Kjipe saker..

Men dagen varer ikke evig, ikke uka heller, og snart er det helg igjen..

I mellom tiden får du hate de som hates bør, og dessuten forlange middag, massasje og øl når du kommer hjem.. Sånt pleier å dra opp humøret noen hakk..:o)

mariaflyfly

Kjipe saker..

Men dagen varer ikke evig, ikke uka heller, og snart er det helg igjen..

I mellom tiden får du hate de som hates bør, og dessuten forlange middag, massasje og øl når du kommer hjem.. Sånt pleier å dra opp humøret noen hakk..:o)

Gubben har kveldsvakt. Forøvrig var det en god idé. ;o)

Kizza1365380506

Jeg har alltid vært kjeftekjerring her i gata. Når ungene var små var det, ikke klatre på garasjetaket, ikke kast stein over husene, ikke kast snøball etc. Har også tatt i ett tak når de har mobbet andre unger. (De var alle ungene i gata, også mine egne)

Så hendte det jeg hørte bråk og skrål fra postkassene og så to store unger gå løs på 5åringer (disse to "små" var utrolig irriterende, svarte igjen når jeg kjeftet etc.). Jeg tenkte at jeg ikke orket,tenkte la noen andre få ordne opp denne gangen. Da ringte det på dørklokka og utenfor sto de to 5åringen, gatas daværende verste ugangskråker, og så på meg med store øyne; "Kom og hjelper oss da".

Skjønner? De var bare kjempeherlige. Fortsett å være kjeftekjerring du, ungene trenger det.

:o)

*klapp på skulderen* fra

Jeg har alltid vært kjeftekjerring her i gata. Når ungene var små var det, ikke klatre på garasjetaket, ikke kast stein over husene, ikke kast snøball etc. Har også tatt i ett tak når de har mobbet andre unger. (De var alle ungene i gata, også mine egne)

Så hendte det jeg hørte bråk og skrål fra postkassene og så to store unger gå løs på 5åringer (disse to "små" var utrolig irriterende, svarte igjen når jeg kjeftet etc.). Jeg tenkte at jeg ikke orket,tenkte la noen andre få ordne opp denne gangen. Da ringte det på dørklokka og utenfor sto de to 5åringen, gatas daværende verste ugangskråker, og så på meg med store øyne; "Kom og hjelper oss da".

Skjønner? De var bare kjempeherlige. Fortsett å være kjeftekjerring du, ungene trenger det.

*klapp på skulderen* fra

:)

Er du meg?

Slik er jeg og,men dogjeg er bare tante, så nå blir det " Tante, du måkomme" Eller " Vi henter "tanta" til .......

Hmmmm

Kizza1365380506

:)

Er du meg?

Slik er jeg og,men dogjeg er bare tante, så nå blir det " Tante, du måkomme" Eller " Vi henter "tanta" til .......

Hmmmm

Ja, unger er herlige!

Det verste er at han ene var utrolig flink til å argumentere for seg når jeg skulle forklare hvorfor han ikke fikk gå på garasjetaket, den høye muren bak huset vårt etc. Prøvde å forklare han det ett par ganger, kjempegøy. :o)

Annonse

laguna1365380434

*klapp på skulderen* fra

:o) tusen takk for fin historie og moralsk støtte!

Da fortsetter jeg å kjefte og bruke meg jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...