Gå til innhold

Dina : "Bli hos meg"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er en forferdelig sang, ikke minst pga technosounden.

Noen som syns det er en kjempefin sang??

laguna1365380434
Skrevet

Selvfølgelig er det en fæl sang..

Og blandt de en faktisk burde vurdere straff for ved offentlig avspilling..:o)

Skrevet

Jeg synes den er fæl, og de spiller den ihjel, jeg er sååå lei av å høre den hver gang jeg skrur på radioen.

Skrevet

Gubben syns den er kjempefin. Eller han liker hu "Dina" i hvertfall..

Skrevet

Selvfølgelig er det en fæl sang..

Og blandt de en faktisk burde vurdere straff for ved offentlig avspilling..:o)

Mener du salmen (abide with me)? Den er all right, men veldig forskjellig etter hvem som synger og hvordan musikken er.

Gjest papirtiger
Skrevet

Grusom. Okey, hun synger på norsk, men det er ingen unnskyldning for å spille den på radio.

Skrevet

Merksnodig at ingen av gutta har svart på denne her .... ikke petter smart en gang .....

Sangen er jo helt for jævlig - det eneste hun må score er utseendet - videoen snurrer jo hele tiden.

Skrevet

Mener du salmen (abide with me)? Den er all right, men veldig forskjellig etter hvem som synger og hvordan musikken er.

Men forresten, har ikke søstra til bjørn eidsvåg nettopp spilt inn en (også kjedelig) låt som heter "Bli hos meg"?

Gjest Celicia
Skrevet

Skjerp dere sjalue kjærringer! Sangen er jo DRITBRA!!!! Beste sangen som noen gang har blitt lagd på norsk!!!

Vedder på at hadde det vært en engelsk dame som sang den sangen hadde dere ikke brydd dere en gang og digget i steden!

Det er en grunn til at de spiller den så mye og at den har kommet så høyt opp på listene!!!;-)

Jeg er stolt av at det er en norsk jente som synger og at den er så bra!!! GO DINA! :-)

Skrevet

Skjerp dere sjalue kjærringer! Sangen er jo DRITBRA!!!! Beste sangen som noen gang har blitt lagd på norsk!!!

Vedder på at hadde det vært en engelsk dame som sang den sangen hadde dere ikke brydd dere en gang og digget i steden!

Det er en grunn til at de spiller den så mye og at den har kommet så høyt opp på listene!!!;-)

Jeg er stolt av at det er en norsk jente som synger og at den er så bra!!! GO DINA! :-)

Næmen, ro deg gjerne ned, pike!

Jeg leste intervjuportrett med Dina i Dagbladet, og det var veldig bra. Har jo ingenting imot jenta, men hun synger ikke spesielt bra og sangen er horribel.

Jeg er da ikke sjalu!?!! Makan!

Gjest Celicia
Skrevet

Næmen, ro deg gjerne ned, pike!

Jeg leste intervjuportrett med Dina i Dagbladet, og det var veldig bra. Har jo ingenting imot jenta, men hun synger ikke spesielt bra og sangen er horribel.

Jeg er da ikke sjalu!?!! Makan!

He..he...helt rolig jeg! ;-)

Skjønner bare ikke hvorfor dere ikke liker stemmen hennes? Den er jo helt vanlig, grei!

Men sangen svinger jo, blir i alle fall i godt humør og i partyhumør av den!!

Men spiller man Bjørn Eidsvåg i partyer så er det kanskje ikke så rart man ikke liker litt fart!?

Ja, ja smaken er som baken! :-)

Skrevet

He..he...helt rolig jeg! ;-)

Skjønner bare ikke hvorfor dere ikke liker stemmen hennes? Den er jo helt vanlig, grei!

Men sangen svinger jo, blir i alle fall i godt humør og i partyhumør av den!!

Men spiller man Bjørn Eidsvåg i partyer så er det kanskje ikke så rart man ikke liker litt fart!?

Ja, ja smaken er som baken! :-)

Vel, jeg kunne ikke tenke meg å spille hverken Bjørn Eidsvåg eller Dina på en fest.

Aldri!!!

happy1365380345
Skrevet

Teksten er jo det aller værste. Huffamejen!

Skrevet

Men forresten, har ikke søstra til bjørn eidsvåg nettopp spilt inn en (også kjedelig) låt som heter "Bli hos meg"?

Tror det er det den heter. Jeg har hørt henne på radio noen ganger, og det er ikke den verste jeg har hørt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...