Gå til innhold

FU: Hvis du skulle havne på en øde øy, bli der i 6 mnd..

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

hva ville du tatt med av materielle ting? Du kunne kun ha valgt tre ting!

Du hadde hatt på deg bukse og genser. Vann hadde du hatt..

Jeg ville valgt:

Ligther

Sovepose

Fiskegarn

Tror jeg da.. hehe, må se om dere kommer opp med noe bedre først! : ) Tenne bål med pinne er ikke min ting selv om jeg har vært med i speidern! hehe..

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• BettyBlue

7

• Ulv I Faarikaal

6

• mysteria

5

• asterix

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Ei god bok (som eg kunne lest mange ganger), enten Bibelen eller "Den guddommelige komedie" av Dante Aleghieri.

En god film (som eg kunne sett mange ganger), enten Cinema Paradiso, Sanger Fra Annen Etage eller en film av Federico Fellini,Ingmar Bergmann eller Andrei Tarkowsky.

En god CD (som eg kunne hørt mange ganger) fks. Guiseppe Verdi`s Requiem.

Det var det eg kom på i farten..

Gjest Pricilla

Ei god bok (som eg kunne lest mange ganger), enten Bibelen eller "Den guddommelige komedie" av Dante Aleghieri.

En god film (som eg kunne sett mange ganger), enten Cinema Paradiso, Sanger Fra Annen Etage eller en film av Federico Fellini,Ingmar Bergmann eller Andrei Tarkowsky.

En god CD (som eg kunne hørt mange ganger) fks. Guiseppe Verdi`s Requiem.

Det var det eg kom på i farten..

Du er på en øde øy! Hva skal du se filmen på, og hva skla du høre cdn fra? Palmer?? ja, ja... Hadde blitt kjedelig å se på coveret bare da! ; )

Du er på en øde øy! Hva skal du se filmen på, og hva skla du høre cdn fra? Palmer?? ja, ja... Hadde blitt kjedelig å se på coveret bare da! ; )

Kunne jo håpe på att det hadde vært folk der før, som hadde satt igjen utstyr for avspilling av både film og CD ! :-)

Ellers måtte eg ha kutta ut filmen og tatt med CD spiller i stedenfor.

Mvh

Kunne jo håpe på att det hadde vært folk der før, som hadde satt igjen utstyr for avspilling av både film og CD ! :-)

Ellers måtte eg ha kutta ut filmen og tatt med CD spiller i stedenfor.

Mvh

Måtte være soldreven den cd-spilleren da. ;-)

Annonse

Gjest Pricilla

Det var da voldsomt så vanskelig alt skulle være på den øya der da, etter nærmere ettertanke så dropper eg hele øya og holder meg hjemme...:-)

Hehe.. Bra svart! Hva faen skal man aleine på en øde øy i seks mnd. egentlig? Ikke more seg i hvert fall! : )

For det første så ville det vært veldig ensomt på en øde øy.. Så en herlig muskelbunt av en mann hadde ikke vært å forakte..

En boks med 250 kondomer i.. Kan brukes under sex og hvis vi skal feire noe, kan vi jo bare blåse dem opp og bruke dem som ballonger..

Og en STOR lighter som sitter fast i ett kokekar..

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...