Gå til innhold

Vyrde nynorskbrukarararar...ar...


favn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • favn

    18

  • fresja

    12

  • Mistera

    5

  • mariaflyfly

    3

Mest aktive i denne tråden

Du har, så vidt eg kan sjå, mindre feil enn "dei fleste".

Men så er desse innlegga knapt å rekne for språk...

Nynorsken er heller ikkje meir enn ein liten del av eksamen - eller kan hende eg må svare 50/50 nynorsk/bokmål. Eg skal vel klare å knote ned noko i samsvar med ein regel eller to.

Det er vel heller truleg at eg stryk på syntaks og morfologi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein av dei største feila ein gjer i nynorsk er å skrive VÆRE istaden for VERE.....

Tenke på endingar, og på di STERKASTE side, og ikkje sterkaste...

Eg kan hente an Ivar eg, han ligg ned på gravi her ned mellom bakkane og berga... I bygda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er desse innlegga knapt å rekne for språk...

Nynorsken er heller ikkje meir enn ein liten del av eksamen - eller kan hende eg må svare 50/50 nynorsk/bokmål. Eg skal vel klare å knote ned noko i samsvar med ein regel eller to.

Det er vel heller truleg at eg stryk på syntaks og morfologi.

Morfologi var eit ukjend ord for meg. Men er ser det m.a. har med bøyingslære å gjera. Eg er nok heldig som aldri har pugga bøyingar, dei er på ein måte medfødde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordliste er forboden. Ikkje spør kvifor, eg anar / aner? ikkje.

her kan endingane VERE like:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morfologi var eit ukjend ord for meg. Men er ser det m.a. har med bøyingslære å gjera. Eg er nok heldig som aldri har pugga bøyingar, dei er på ein måte medfødde.

Eg har nok tabba meg ut litt på gymnaset. Eg skreiv fleire gonger: Eg har sote (eller var det såte) istaden for eg har sete (av å sitja).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg skulle gjerne ha hjelpt deg, men då lyt det mykje tankeverksemd til. Eg har ikkje noko formell, filologisk skulering i emne og gjer inni helvete mykje feil.

Du har jo ordliste og med flittig bruk av den, får du luka ut mange feil. Kanskje finn du også korleis dei ymse verba skal bøyast.

....................

Ekle ting:

"Alle som er tatt opp som studentar ved Høgskolen "

og..

"Først når du er registrert, er du formelt teken opp som student og ..."

...........

Ord som sluttar på "..heit" og "..else" bør jo unngåast.

......

Det mest kinkige er at ein må stille om hovudet og justere setningsoppbygging og ordstilling.

.....

Bassisten er jo ein god bonde og vi får vone han kan stille opp med gode råd. Elles er andor truleg den best kvalifiserte og røynde, men han har ikkje vore her på ei stund.

Lukke til.

Eg har ingenting mot bønder, men å kalla meg ein er vel strengt tatt like riktig som å kalla Carl Ivar for barnehagetante.

Eg har svart favn i mail, og har generelt få råd å koma med. Dersom eg skulle opp i norsk sidemål hadde eg neppe skrive innlegg og bede om råd frå bokmålsbrukarane her. Sjølv om eg skriv nynorsk, tyder ikkje det at eg har peiling på faget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg lese ein del av innlegga under.. HALLO.. det er vel mogleg å skrive nynorsk utan at det omtrent grensar til noko meir likt gammalnorsk.. heh.

Eg skriv nynorsk til dagleg, og ærleg talt.. -det er jo mykje vakrare enn bokmål!

Eg er glad for at eg har vekse opp i eit nynorsk-område!

Tenk så mykje lettare det hadde vore for alle som slit med nynorsken dersom ein frå barneskulen av hadde dette som skriftleg målform? Bokmål vert aldri noko problem å beherske uansett, det får ein jo inn gjennom tv, aviser, etc.

Super idè eller kva?! ;)

Nei, det synest eg ikkje var ein super idé.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordliste er forboden. Ikkje spør kvifor, eg anar / aner? ikkje.

Det heiter vel: Ordliste er forbode. I mange annonser står det: Alle er velkommen. Det skurrar i mine øyro. Det skal vera: Alle er velkomne.

Et øyra, det øyra, fleire øyro, dei øyro er også eit rart ord....., sjølv om du nno/nå kan bøya det meir "moderne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein av dei største feila ein gjer i nynorsk er å skrive VÆRE istaden for VERE.....

Tenke på endingar, og på di STERKASTE side, og ikkje sterkaste...

Eg kan hente an Ivar eg, han ligg ned på gravi her ned mellom bakkane og berga... I bygda

Nei, no tek du feil:

Være på nynorsk:

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=v%E6re&nynorsk=S%F8k+i+Nynorskordboka&ordbok=nynorsk&alfabet=n&renset=j

Vere på nynorsk:

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=vere&nynorsk=S%F8k+i+Nynorskordboka&ordbok=nynorsk&alfabet=n&renset=j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ingenting mot bønder, men å kalla meg ein er vel strengt tatt like riktig som å kalla Carl Ivar for barnehagetante.

Eg har svart favn i mail, og har generelt få råd å koma med. Dersom eg skulle opp i norsk sidemål hadde eg neppe skrive innlegg og bede om råd frå bokmålsbrukarane her. Sjølv om eg skriv nynorsk, tyder ikkje det at eg har peiling på faget.

Joda, du har peiling *dulte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry men eg kan umogeleg ta feil, iogmed at eg fekk feil med å skrive VÆRE på mine nynorskstiler, min nynorsklærer PRENTET dette inn i de stakkas små hjernene våres ifjord!

Det heiter vere og ikkje være!

Men eg kan spør han grand onkel eg:)

Er nemleg i slekt med mannen som laga vårt kjære nynorske språk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry men eg kan umogeleg ta feil, iogmed at eg fekk feil med å skrive VÆRE på mine nynorskstiler, min nynorsklærer PRENTET dette inn i de stakkas små hjernene våres ifjord!

Det heiter vere og ikkje være!

Men eg kan spør han grand onkel eg:)

Er nemleg i slekt med mannen som laga vårt kjære nynorske språk!

Ivar Aasen?

Er enig med deg at å vere er feil på nynorsk, men me/vi kan skriva eit tilvære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry men eg kan umogeleg ta feil, iogmed at eg fekk feil med å skrive VÆRE på mine nynorskstiler, min nynorsklærer PRENTET dette inn i de stakkas små hjernene våres ifjord!

Det heiter vere og ikkje være!

Men eg kan spør han grand onkel eg:)

Er nemleg i slekt med mannen som laga vårt kjære nynorske språk!

Djeeezezz... då kan eg altså ikkje ein gong lese ordbøka :-/

Takk! No kjem eg aldri til å gløyme korleis det skal vere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djeeezezz... då kan eg altså ikkje ein gong lese ordbøka :-/

Takk! No kjem eg aldri til å gløyme korleis det skal vere.

ei bok - boka - bøker - bøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar Aasen?

Er enig med deg at å vere er feil på nynorsk, men me/vi kan skriva eit tilvære.

Jauda han Ivar ja!

Men kva er eit tilvære?

Eit ord ikkje eg har høyrt iallefall!!!

Men visste dokker at han Ivar samla alle disse ord og uttrykkja oppgjøna heile gudbrandsdalen og nordover, menst han drakk og dreiv hor med gardsjentene......

Ikkje rart me Vyrdes, å tjømas osv!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jauda han Ivar ja!

Men kva er eit tilvære?

Eit ord ikkje eg har høyrt iallefall!!!

Men visste dokker at han Ivar samla alle disse ord og uttrykkja oppgjøna heile gudbrandsdalen og nordover, menst han drakk og dreiv hor med gardsjentene......

Ikkje rart me Vyrdes, å tjømas osv!!!

Tilvære er det same som tilværelse. Tilvære er tillatt på begge målføre.

Eg veit at han Ivar drog rundt på bygdene og sama ord; har var endåtil her i Hordland. Han budde heime hos folk; men det med hor står det vel ikkje så mykje om i kjeldene (trur eg). Var han ikkje trulova ein gong, men blei verande ungkar heile sitt liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...