Gå til innhold

Vyrde nynorskbrukarararar...ar...


favn

Anbefalte innlegg

Eg skal eksaminerast i mellom anna nynorsk om nokre få dagar.

No er eg nervøs, for dette målet er ikkje mi sterke side. Som de sikkert kan sjå.

Kan nokon difor fortelje kva som verkeleg reknast for generaltabbar når det gjeld å skrive nynorsk? Eller gje nokre elegante råd om anna snask å ta med seg? I korte trekk sjølvsagt.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • favn

    18

  • fresja

    12

  • Mistera

    5

  • mariaflyfly

    3

Mest aktive i denne tråden

Eg skulle gjerne ha hjelpt deg, men då lyt det mykje tankeverksemd til. Eg har ikkje noko formell, filologisk skulering i emne og gjer inni helvete mykje feil.

Du har jo ordliste og med flittig bruk av den, får du luka ut mange feil. Kanskje finn du også korleis dei ymse verba skal bøyast.

....................

Ekle ting:

"Alle som er tatt opp som studentar ved Høgskolen "

og..

"Først når du er registrert, er du formelt teken opp som student og ..."

...........

Ord som sluttar på "..heit" og "..else" bør jo unngåast.

......

Det mest kinkige er at ein må stille om hovudet og justere setningsoppbygging og ordstilling.

.....

Bassisten er jo ein god bonde og vi får vone han kan stille opp med gode råd. Elles er andor truleg den best kvalifiserte og røynde, men han har ikkje vore her på ei stund.

Lukke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Du tar selvfølgelig med deg ordliste. Alf Hellevik anbefales, for der står de generelle regla samt et lite kapittel med oversettelser bakerst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Du tar selvfølgelig med deg ordliste. Alf Hellevik anbefales, for der står de generelle regla samt et lite kapittel med oversettelser bakerst.

Plan B er å sende en mail til Bassisten og be en bønn om at han leser den og hjelper deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skulle gjerne ha hjelpt deg, men då lyt det mykje tankeverksemd til. Eg har ikkje noko formell, filologisk skulering i emne og gjer inni helvete mykje feil.

Du har jo ordliste og med flittig bruk av den, får du luka ut mange feil. Kanskje finn du også korleis dei ymse verba skal bøyast.

....................

Ekle ting:

"Alle som er tatt opp som studentar ved Høgskolen "

og..

"Først når du er registrert, er du formelt teken opp som student og ..."

...........

Ord som sluttar på "..heit" og "..else" bør jo unngåast.

......

Det mest kinkige er at ein må stille om hovudet og justere setningsoppbygging og ordstilling.

.....

Bassisten er jo ein god bonde og vi får vone han kan stille opp med gode råd. Elles er andor truleg den best kvalifiserte og røynde, men han har ikkje vore her på ei stund.

Lukke til.

Eg trudde også at ordliste var ein fin ting på Dagen. Men ingen hjelpemiddel kan nyttast :-/

Takk likevel, frende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar selvfølgelig med deg ordliste. Alf Hellevik anbefales, for der står de generelle regla samt et lite kapittel med oversettelser bakerst.

Ordliste er forboden. Ikkje spør kvifor, eg anar / aner? ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

På høyt nivå?

Jeg har kun blitt prøvet i ny-norsk en gang, og det var som en del av norsken på gymnaset..

Jeg er helt elendig i ny-norsk og det eneste jeg fokuserte på var å huske å skrive "eg" og at ingen ord slutter på "else"..

Dette kvalifiserte faktisk til en treer.

Men i ditt tilfelle er det sikkert ikke så slappe sensurer..

Mail bassisten! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skulle gjerne ha hjelpt deg, men då lyt det mykje tankeverksemd til. Eg har ikkje noko formell, filologisk skulering i emne og gjer inni helvete mykje feil.

Du har jo ordliste og med flittig bruk av den, får du luka ut mange feil. Kanskje finn du også korleis dei ymse verba skal bøyast.

....................

Ekle ting:

"Alle som er tatt opp som studentar ved Høgskolen "

og..

"Først når du er registrert, er du formelt teken opp som student og ..."

...........

Ord som sluttar på "..heit" og "..else" bør jo unngåast.

......

Det mest kinkige er at ein må stille om hovudet og justere setningsoppbygging og ordstilling.

.....

Bassisten er jo ein god bonde og vi får vone han kan stille opp med gode råd. Elles er andor truleg den best kvalifiserte og røynde, men han har ikkje vore her på ei stund.

Lukke til.

Jeg har etterlyst andor for/til egen glede. Sabla morsom og klok mann. Så han stikker nok innom om ikke så alt for lenge;) Da får vi håpe for din del at han ser innlegget, og gidder å gi en hjelpende hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har etterlyst andor for/til egen glede. Sabla morsom og klok mann. Så han stikker nok innom om ikke så alt for lenge;) Da får vi håpe for din del at han ser innlegget, og gidder å gi en hjelpende hånd.

Andor er svak for ros så hvis du held på meir no, kjem han snart diltande.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På høyt nivå?

Jeg har kun blitt prøvet i ny-norsk en gang, og det var som en del av norsken på gymnaset..

Jeg er helt elendig i ny-norsk og det eneste jeg fokuserte på var å huske å skrive "eg" og at ingen ord slutter på "else"..

Dette kvalifiserte faktisk til en treer.

Men i ditt tilfelle er det sikkert ikke så slappe sensurer..

Mail bassisten! :o)

Litt høgare ja... Men om eg hugsar 'eg' og dreier utanom '-else' vil eg altså kunne stå... *noterer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær deg de vanlige reglene for bøying av verb og substantiv. Så kommer du langt.

Og prøv å unngå ord på man- be- -het og -else.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordliste er forboden. Ikkje spør kvifor, eg anar / aner? ikkje.

Å ana/ane kan i presens heita både aner og aner, utan at eg heilt anar kvifor....

Noko veldig mange gjer feil, er at dei skriv t.d. eit eple, 2 epler. Husk at inkjekjønnsord heiter normalt det same i eintal og fleital. Her er eg så heldig at det samsvarar med mitt talemål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ana/ane kan i presens heita både aner og aner, utan at eg heilt anar kvifor....

Noko veldig mange gjer feil, er at dei skriv t.d. eit eple, 2 epler. Husk at inkjekjønnsord heiter normalt det same i eintal og fleital. Her er eg så heldig at det samsvarar med mitt talemål.

Takk. Det var eit godt råd. Kvifor har eg i det heile tatt lest når eg har Dol-vennane mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lær deg de vanlige reglene for bøying av verb og substantiv. Så kommer du langt.

Og prøv å unngå ord på man- be- -het og -else.

Takk. Fella med dei tyske orda har eg fått med meg, men det er ikkje dumt med oppattaking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har etterlyst andor for/til egen glede. Sabla morsom og klok mann. Så han stikker nok innom om ikke så alt for lenge;) Da får vi håpe for din del at han ser innlegget, og gidder å gi en hjelpende hånd.

Jau, andor har eg og sakna. Og no meir enn nokon gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Det var eit godt råd. Kvifor har eg i det heile tatt lest når eg har Dol-vennane mine?

:-)

Det er faktisk lov å skriva vennane (har sjekka i nynorskordlista på nettet), men det mest vanlege er nok vennene, som eg både skriv og seier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, andor har eg og sakna. Og no meir enn nokon gang.

Trur eg ville brukt gong her. I den nynorske ordlista er ikkje gang og gong nett det same.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg lese ein del av innlegga under.. HALLO.. det er vel mogleg å skrive nynorsk utan at det omtrent grensar til noko meir likt gammalnorsk.. heh.

Eg skriv nynorsk til dagleg, og ærleg talt.. -det er jo mykje vakrare enn bokmål!

Eg er glad for at eg har vekse opp i eit nynorsk-område!

Tenk så mykje lettare det hadde vore for alle som slit med nynorsken dersom ein frå barneskulen av hadde dette som skriftleg målform? Bokmål vert aldri noko problem å beherske uansett, det får ein jo inn gjennom tv, aviser, etc.

Super idè eller kva?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur eg ville brukt gong her. I den nynorske ordlista er ikkje gang og gong nett det same.

Gosh. Takk du.

Nei, dette går aldri bra :-//

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

Det er faktisk lov å skriva vennane (har sjekka i nynorskordlista på nettet), men det mest vanlege er nok vennene, som eg både skriv og seier.

Ok. No lyt eg halde meg unna nynorsken, dette var ikkje flatterande/flatterende/noko heilt anna... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...