Gå til innhold

kviser på rygg!

Anbefalte innlegg

Gjest hva skal jeg gjøre?

Jeg har hatt kviser på ryggen i snart 3 år..

Jeg har prøvd aloe vera og sånn kvise krem. Men det fungerer jo ikke!

I fjor sommer så solte jeg meg når jeg var på båttur, men da ble jeg solbrent og begynte å flasse av.

Når all flassen var vekke, kom kvisene sakte men sikkert igjen.

Hva kan jeg gjøre for å få vekk kvisene?

Jeg har ikke så altfor lyst til å komme sommersdagen der det er mangen damer og så kommer jeg i bar overkropp men kviser overalt ( nesten ).hehe...

Det er jo snart sommer og jeg vil helst ha vekk kvisene før jeg tar ferie... Noen som har noen gode råd??

-Haster!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106713-kviser-p%C3%A5-rygg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei =))

Jeg har akkurat samme problem som deg.. masse kviser nedover ryggen. Bestill time hos hudlegen, så får du en tablett kur som skal virke bedre enn disse kremene.

Det fins bra produkter med resept som kan brukes utvortes, vanligvis prøver en det først da tetracycklin kan ha en del uheldige bivirkninger.

For å få henvisining til hudlege må en uansett innom lege. Kan hende legen kan hjelpe også, så blir det ikke så dyrt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106713-kviser-p%C3%A5-rygg/#findComment-624327
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...