Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tror faktisk du har rett.

Men det treffet du snakker om, der hvor de eldre damene sølte hvitvin på oss unge, hvor de forsøkte seg på megling når damene ble rabiate, og hvor alle som du sier løp rundt med navnlapp som jeg mener å huske at jeg nektet å gå med, så var det dolere på treffet.

Etter hvert ble disse dolerene, som for øvrig var i en grei alder så jeg kan knapt ha blitt for gammel for dem i og med at jeg var blant de yngre der, borte, og mer og mer erstattet med en yngre generasjon ranglere som drikker cola på treff.

Ikke rart man da stemmer ut seg selv.

Jeg hadde vaffal aldri gått med navnelapp med mitt nick på så mye røti som jeg har kommet med.

Tror en bør være rimelig full når en drar på slike treff.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106738-doltreff/page/2/#findComment-624413
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror faktisk du har rett.

Men det treffet du snakker om, der hvor de eldre damene sølte hvitvin på oss unge, hvor de forsøkte seg på megling når damene ble rabiate, og hvor alle som du sier løp rundt med navnlapp som jeg mener å huske at jeg nektet å gå med, så var det dolere på treffet.

Etter hvert ble disse dolerene, som for øvrig var i en grei alder så jeg kan knapt ha blitt for gammel for dem i og med at jeg var blant de yngre der, borte, og mer og mer erstattet med en yngre generasjon ranglere som drikker cola på treff.

Ikke rart man da stemmer ut seg selv.

Mener du det er et sted hvor gamle damer sjekker opp oss gutta :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106738-doltreff/page/2/#findComment-624415
Del på andre sider

Jeg hadde vaffal aldri gått med navnelapp med mitt nick på så mye røti som jeg har kommet med.

Tror en bør være rimelig full når en drar på slike treff.

Første gang jeg dro på treff så hadde jeg møtt tre hyggelig dolere kvelden i forveien, og tilbragte hele helgen sammen med dem. Derfor var ikke treffet så skummelt som det ville ha blitt om jeg hadde kommet alene.

Men full... Tja, det røyk nesten 3 liter rødvin iløpet av treffet, og det var i tillegg til at jeg også hadde forlatt de tre andre jeg i utgangspunktet var sammen med for å møte en fjerde doler på en pub i byen og tok dermed en del øl der før vi dro og møtte de andre.

Når jeg tenker etter så har jeg vel egentlig aldri vært edru på doltreff, men det er ikke fordi jeg har vært nervøs, men fordi jeg har sett på treffene som en fest. Og på fester drikker man.

Jeg fant etter hvert ut at dette ikke alltid var tilfelle, og jeg følte meg ikke videre smart når jeg ved et par anledninger dukket opp på den utvalgte puben hvor det skulle vise seg at jeg så godt som var den eneste som hadde helt innpå annet flydium enn alkoholfritt mineralvann.

Men det var hyggelig en tid, det var det. Har jo blitt kjent med en del hyggelige folk her!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106738-doltreff/page/2/#findComment-624424
Del på andre sider

Annonse

Mener du det er et sted hvor gamle damer sjekker opp oss gutta :)

Det var. Jupp.

Men ikke nå lenger, tror jeg. Snittalderen på deltakerne har nok synki mye fra første gang jeg var på treff.

Dessuten tror jeg ikke det har vært noe doltreff på over ett år. De treffene som er nå, dersom det er noen, er nok mer ranglertreff, og der kjenner man vel ikke så mange.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106738-doltreff/page/2/#findComment-624432
Del på andre sider

Det var. Jupp.

Men ikke nå lenger, tror jeg. Snittalderen på deltakerne har nok synki mye fra første gang jeg var på treff.

Dessuten tror jeg ikke det har vært noe doltreff på over ett år. De treffene som er nå, dersom det er noen, er nok mer ranglertreff, og der kjenner man vel ikke så mange.

Hvem er disse gamle dol bertene da?

Kan jo være at de har litt å lære bort :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106738-doltreff/page/2/#findComment-624438
Del på andre sider

Annonse

Første gang jeg dro på treff så hadde jeg møtt tre hyggelig dolere kvelden i forveien, og tilbragte hele helgen sammen med dem. Derfor var ikke treffet så skummelt som det ville ha blitt om jeg hadde kommet alene.

Men full... Tja, det røyk nesten 3 liter rødvin iløpet av treffet, og det var i tillegg til at jeg også hadde forlatt de tre andre jeg i utgangspunktet var sammen med for å møte en fjerde doler på en pub i byen og tok dermed en del øl der før vi dro og møtte de andre.

Når jeg tenker etter så har jeg vel egentlig aldri vært edru på doltreff, men det er ikke fordi jeg har vært nervøs, men fordi jeg har sett på treffene som en fest. Og på fester drikker man.

Jeg fant etter hvert ut at dette ikke alltid var tilfelle, og jeg følte meg ikke videre smart når jeg ved et par anledninger dukket opp på den utvalgte puben hvor det skulle vise seg at jeg så godt som var den eneste som hadde helt innpå annet flydium enn alkoholfritt mineralvann.

Men det var hyggelig en tid, det var det. Har jo blitt kjent med en del hyggelige folk her!

Hehe :)

Hørtes ut som det var artig vertfall..

Har dere kontakt enda, eller ble det med de treffene?

Sa alle hva de kalte seg eller var det hemmelig? :)

Sikkert gøy å tippe..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106738-doltreff/page/2/#findComment-624443
Del på andre sider

Hehe :)

Hørtes ut som det var artig vertfall..

Har dere kontakt enda, eller ble det med de treffene?

Sa alle hva de kalte seg eller var det hemmelig? :)

Sikkert gøy å tippe..

Personlig presanterte jeg meg alltid med navn, men hvis noen spurte så sa jeg selvsagt nicket mitt. Men det var få som spurte tror jeg. Går ut fra at ryktene gikk med engang analfikserte SDD kom inn gjennom døra, så de visste hvem jeg var før jeg rakk å si det.

Jeg husker en som kom løpende mot meg uten å ha snakket med noen først, og skrek: Du måååååå bare være SDD.

Jeg tok ikke det som noe kompliment :)

Ellers er det enkelte som nekter å si sitt virkelig navn. Det er selvsagt greit da man jo kan gå på en smell dersom noen finner ut at man faktisk heter Rune. Rune'r kan tross alt spores opp!

Jeg har svært liten kontakt med noen nå lenger, men enkelte snakker jeg med via msn, og dersom noen er i nærheten og har lyst på en øl eller tre så stiller jeg stort sett opp. Jeg er grei når det kommer til dette med øl!

Men det er lenge siden jeg har møtt noen av disse treff-folka nå. Tror sist må være i fjor sommer hvor jeg og ei tok noen øl på Aker Brygge.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106738-doltreff/page/2/#findComment-624452
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...