Gå til innhold

Hot or Not? (SDD og andre som kjenner siden)

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Hvordan er det man får stemt på folk, og sakt der inne? Klarer å stemme, men det kommer opp bilde av en stygg kar, så må jeg stemme på han for at neste bilde kommer opp. Hvordan kan man bla gjennom bildene foretere? Jeg tykket på "rate".

tar en evighet for å se på fem bilder... Og det er jo ikke noe særlig! Må da være en enklere måte som jeg ikke har skjønt ennå?

SDD, du kan vel detta? : )

Fortsetter under...

Gjest papirtiger

Var innom den siden for lenge siden mens jeg gikk på folkehøyskolen, og der stemte vi konsekvent hva vi _ikke_ mente.

Synes forøvrig folk er helt utrolig høflige der, det er jo nesten ingen som får under 5. Med mindre de ser så jævlige ut at de antagelig ikke har sendt inn bilde selv engang.

Var innom den siden for lenge siden mens jeg gikk på folkehøyskolen, og der stemte vi konsekvent hva vi _ikke_ mente.

Synes forøvrig folk er helt utrolig høflige der, det er jo nesten ingen som får under 5. Med mindre de ser så jævlige ut at de antagelig ikke har sendt inn bilde selv engang.

Tror det er litt tilfeldig hva folk stemmer - er enig med deg i at mange har altfor mange poeng.

Alle som er blonde og viser litt pupper er jo på 9 med en gang. Stygge gutter ligger generelt for høyt - men kanskje smaken er forskjellig her og i USA.

Jeg er forøvrig jævlig snurt på at jeg bare ligger på en 8'er.

Annonse

Tror det er litt tilfeldig hva folk stemmer - er enig med deg i at mange har altfor mange poeng.

Alle som er blonde og viser litt pupper er jo på 9 med en gang. Stygge gutter ligger generelt for høyt - men kanskje smaken er forskjellig her og i USA.

Jeg er forøvrig jævlig snurt på at jeg bare ligger på en 8'er.

Jeg lå på 8 ei stund der inne, men endte opp på 7.6.

Såe.. velokommen i klubben :)

Trikset er å vise litt puppestell, da får en fort 9 og 10 poeng..

Jeg lå på 8 ei stund der inne, men endte opp på 7.6.

Såe.. velokommen i klubben :)

Trikset er å vise litt puppestell, da får en fort 9 og 10 poeng..

Hva om man ikke har så mye pupper å vise da ?

Har jeg ikke en 9'er innne et par uker får jeg vurdere operasjon - er du ikke enig?

Hva om man ikke har så mye pupper å vise da ?

Har jeg ikke en 9'er innne et par uker får jeg vurdere operasjon - er du ikke enig?

Etter at jeg fikk 7.6 på hot or not så la jeg meg inn på fornebuklinikken.

Nå har jeg d-cup, 10 poeng på hotornot og lykken smiler til meg igjen :)

:sukkersøtt smil:

Absolutt noe for deg punkyB, ikke spar på silikonen.. operasjonen koster det samme!

*KlemZ*

Ptsj.. jeg dingler ikke med en eneste pupp og jeg ligger likevel på 9.2 ;o)

Det bildet må vi nesten se....

Vi vil ha link!!

Det typiske er at om man har et slik 9'er bilde av seg selv så sier folk GARANTERT: "Der ligna du ikke på deg selv" eller "Der så du fremmed ut!"

grrr

Etter at jeg fikk 7.6 på hot or not så la jeg meg inn på fornebuklinikken.

Nå har jeg d-cup, 10 poeng på hotornot og lykken smiler til meg igjen :)

:sukkersøtt smil:

Absolutt noe for deg punkyB, ikke spar på silikonen.. operasjonen koster det samme!

*KlemZ*

460 ml i hvert bryst burde holde gjør det ikke? Hva tok du ??

*Zmask*

Annonse

Det bildet må vi nesten se....

Vi vil ha link!!

Det typiske er at om man har et slik 9'er bilde av seg selv så sier folk GARANTERT: "Der ligna du ikke på deg selv" eller "Der så du fremmed ut!"

grrr

Hehe... ja, for den legger jeg selfølgelig ut her... :-p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...