Gå til innhold

Hvor teit går det an å bli? - Blodig urettferdig!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

petter smart

Det er slike utspill som gjør at jeg aldri får sympati med "likestillings"forkjempere.

Kvinner MÅ jo ikke bruke bind og tamponger. Det er ikke så lenge siden disse tingene ble funnet opp, og før det klarte alle kvinner seg uten.

Hva med klær? En fryser jo tross alt ihjæl uten. Og leiligheter til alle. Mat, som du nevner, er jo selvfølgelig.

Dette er så dumt at en nesten må le. Men det underminerer likestillingskampen og det er synd. Ingen menn klarer å ta folk som kommer med slikt seriøst.

Gjest Pricilla

Er det Statens sin skyld at kvinner har mensen da?

Og hva med bleier til barn? Skal DET også bli gratis da?

Bleier og bind burde ikke vært så dyrt, men herregud - synes ikke Staten skla betale det for oss. Kan man bare gå i butikken og forsyne seg da?

serendipity

Det er slike utspill som gjør at jeg aldri får sympati med "likestillings"forkjempere.

Kvinner MÅ jo ikke bruke bind og tamponger. Det er ikke så lenge siden disse tingene ble funnet opp, og før det klarte alle kvinner seg uten.

Hva med klær? En fryser jo tross alt ihjæl uten. Og leiligheter til alle. Mat, som du nevner, er jo selvfølgelig.

Dette er så dumt at en nesten må le. Men det underminerer likestillingskampen og det er synd. Ingen menn klarer å ta folk som kommer med slikt seriøst.

Ingen kvinner klarer det heller :-)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ikke si til noen at jeg var medlem der en gang. Det siste kravet jag hørte i fagforeninga den gangen jeg forlot dem, var at de krevde halvsåling på skoa fordi betongen sleit så fært på det private skotøyet, og at det måtte byttes låser på garderobeskapdørene fordi det kunne hende at noen tidligere ansatte hadde kopiert nøkkel, og at kravet om at man skulle stå ferdig i arbeidstøy kl 08:00 skulle frafalles (når skal man begynne å jobbe da ?). At noen sto med jakka på og ventet på at stemplingsuret skulle slå overt til 16:00 snakket ingen om, heller ikke at kaffeautomaten var det mest besøkte stedet i bedriften og folk stjal pulveret til den.

Annonse

mariaflyfly

Bevares. Hva koster det oss egentlig da? Noen usle hundringser i året. Forbanna sosialiser! Kunne de anstrengt seg littt for å få bort en skokk med syke avgifter så hadde de da hatt noe å banke i bordet med.

Støttes! Kunne ikke sagt det bedre sjøl.

hehe - noe så idiotisk forslag!

Da bør man jo også kunne kreve gratis dopapir, gratis bleier, gratis dusjsåpe osv da. ;) For ikke å snakke om mat.

Og langt foran det kommer det mange andre ting som jeg faktisk burde syns var gratis eller i alle fall mye billigere - som f.eks livsviktige medisiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...