imili Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Prøver å gå ned i vekt litt her ...er Go' Morgen yoghurt et bra alternativ til lunch på jobb ?? Eller er ikke det så sunt..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villvind Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Dersom du slanker deg er nok ikke den yoghurten bra i lengden. For mye sukkerinnhold. Jeg ville heller prøvd vanlig musli og helle over yoghurt naturell og litt bær/lettsyltetøy. Men alt er relativt..en kan jo finne mer usunne ting enn Go'morgen yoghurt. Vær bare obs på at vanlige fruktyoghurter inneholder mye sukker. Youplait 0,1% inneholder ikke sukker, er veldig god på smak og inneholder kun 60 cal. Men så er det jo noen som skyr kunstige søtstoffer da. Så en må nesten finne ut selv hva som passer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg har prøvd disse lettyoghurtene, men har enda ikke funnet en som er spiselig. ( Jeg har hatt en periode hvor jeg har spist jubileumsyoghurt hver dag, men den er ikke spesielt sunn da... Nå har jeg gått over til ett helt rundtstykke med innherredsost og en god morgen til lunsj når jeg er på jobb og det er passe mye for meg. Hvis alt du spiser til lunsj er en eneste god morgen så legger du ikke på deg av det! Det er heller for lite spør du meg, legg gjerne til en banan eller en annen frukt i alle fall, eller et grovt knekkebrød eller to. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.