Gå til innhold

Feriepenger fra trygdekontoret ?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det ble utbetalt feriepenger fra trygdekontoret i dag? Jeg har nemlig fått noen penger inn på kontoen som jeg ikke skjønner hva er. Det eneste jeg kan tenke meg er at det kanskje er feriepenger fra trygdekontoret siden jeg var sykmeldt i fjor. Kan det stemme? *håpe*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106831-feriepenger-fra-trygdekontoret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Feriepenger

Hvilken konto har du? Mannen min fikk feriepenger fra TK i dag, jeg skulle også hatt en liten slant, men har ikke fått no enda....han har Nordea, jeg har DNB.

Er plutselig redd for at jeg ikke får av en eller annen grunn. Hadde yrkesrettet attføring de 6 første mnd.ene så gikk jeg ut i jobb. Det kvalifiserer vel til feriepenger og??

Hvilken konto har du? Mannen min fikk feriepenger fra TK i dag, jeg skulle også hatt en liten slant, men har ikke fått no enda....han har Nordea, jeg har DNB.

Er plutselig redd for at jeg ikke får av en eller annen grunn. Hadde yrkesrettet attføring de 6 første mnd.ene så gikk jeg ut i jobb. Det kvalifiserer vel til feriepenger og??

Jeg har konto i Sparebank1 :) Håper du får i morra da .) whii - dette var gode penger å få med seg :)

ja, attføring gir sykepenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...