Gå til innhold

Trening med manualer

villvind

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den så veldig bra ut. Har lagret den så nå trenger jeg bare manualer :-)

Hvis du har dårlig råd og ikke vil ha så tunge manualer kan du bruke sand på plastflaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har dårlig råd og ikke vil ha så tunge manualer kan du bruke sand på plastflaske.

Tror jeg må begynne med det jeg. Prøvde å kjenne på vektene de selger på rema for tiden. De veier til sammen 16,6 kilo, og jeg fant ut at jeg ikke klarer å bære dem ut av butikken en gang *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iznogood

Tror jeg må begynne med det jeg. Prøvde å kjenne på vektene de selger på rema for tiden. De veier til sammen 16,6 kilo, og jeg fant ut at jeg ikke klarer å bære dem ut av butikken en gang *s*

Hva var prisen på vektene fra REMA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jammen sjekke om de har det på Rema her også!

Jeg vil stramme opp grevinneslengen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jammen sjekke om de har det på Rema her også!

Jeg vil stramme opp grevinneslengen.. :)

Jeg likte spesielt øvelsen for sidemusklene: Har ikke verdens strammeste midje for å si det sånn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så veldig bra ut. Har lagret den så nå trenger jeg bare manualer :-)

Samme her ;) driver og sjekker ut sportssjapper på nettet for å se om de har rimelige manualer/vekter. Tror jeg får ta en byrunde imorgen.

Ser ut som en må satse på sånne en kan bygge ut. Tror det blir billigst i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke, mellom 100 og 200 kroner tror jeg.

Nå har jeg kjøpt manualer fra Rema! Betalte 195 kroner. Det var tilsammen 16,6 kg.

Så nå er det bare å sette i gang!!

De er av metall over hele så jeg lurer på om det går an å ha på noe slags teip slik at de er bedre å holde i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt manualer fra Rema! Betalte 195 kroner. Det var tilsammen 16,6 kg.

De er av metall over hele så jeg lurer på om det går an å ha på noe slags teip slik at de er bedre å holde i?

Kan du ikke komme hit og bære dem ut av butikken for meg? :-) Jeg tror jeg må finne noen som kan dra og kjøpe dem for meg. Det er jo ingen tvil om at jeg trenger å trene bittelitt styrke.

Lykke til med treningen :-)

Det går ikke an å sette rundt noe slags skumplast? Det finnes jo tynt sånt. Bare en ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke komme hit og bære dem ut av butikken for meg? :-) Jeg tror jeg må finne noen som kan dra og kjøpe dem for meg. Det er jo ingen tvil om at jeg trenger å trene bittelitt styrke.

Lykke til med treningen :-)

Det går ikke an å sette rundt noe slags skumplast? Det finnes jo tynt sånt. Bare en ide.

Jeg klarer fint å bære den pakka, men jeg kjøpte andre ting i tillegg så jeg måtte bruke handlevogna..

Fatter'n var tilfeldigvis utenfor butikken da jeg kom trillende med manualene og han gliste litt av meg.. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er det flere manualer med forskjellig styrke?

Er ute etter noen billige selv men lurer på hvilken type det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer fint å bære den pakka, men jeg kjøpte andre ting i tillegg så jeg måtte bruke handlevogna..

Fatter'n var tilfeldigvis utenfor butikken da jeg kom trillende med manualene og han gliste litt av meg.. hehe :)

Blæh, du jukset og brukte vogna ut du *s*

Men det var en idé :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er det flere manualer med forskjellig styrke?

Er ute etter noen billige selv men lurer på hvilken type det er.

Pakken inneholder dette:

1.8 kg vektstang x 2 stykk

0.75 kg vektplate x 4 stykk

1.25 kg vektplate x 8 stykk

Hele pakken er på 16.6 kg og er i grå hammertone finish om det sier deg noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakken inneholder dette:

1.8 kg vektstang x 2 stykk

0.75 kg vektplate x 4 stykk

1.25 kg vektplate x 8 stykk

Hele pakken er på 16.6 kg og er i grå hammertone finish om det sier deg noe ;)

Takker og bukker for svar. Får ta meg en tur ned imorgen og kikke på stasen tror jeg.

Hm, har ikke bil, så må bruke armer og buss..håper armene holder da..har jo ikke fått trent dem ennå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker for svar. Får ta meg en tur ned imorgen og kikke på stasen tror jeg.

Hm, har ikke bil, så må bruke armer og buss..håper armene holder da..har jo ikke fått trent dem ennå ;)

Kanskje det kan bæres på ryggen, hvis du har en god ryggsekk?

Pakken er ikke så stor. 40 x 18 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også fått kjøpt dem så i dag blir det trening :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også fått kjøpt dem så i dag blir det trening :-)

Kanskje vi skal trene samtidig!! :)

Det ser faktisk profft ut dette utstyret syns jeg.

Ble positivt overassket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skal trene samtidig!! :)

Det ser faktisk profft ut dette utstyret syns jeg.

Ble positivt overassket!

Ja, jeg hadde sett det i reklame fra rema. Var forresten ikke så svak som jeg trodde. Klarte jo fint å bære det :-)

Kanskje ikke så dumt å trene samtidig. Blir en motivasjonsfaktor. 10 minutter på ergometersykkel som oppvarming, og så øvelser med vektene. Men ikke akkurat nå da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...