Gå til innhold

Er det noen som stemmer på Kleppe?

Anbefalte innlegg

Den mannen kan da ikke være helt stabil. Det var i hvert fall ikke mye fornuftig han klarte å lire ut av seg på Tabloid nå. Makan til argumetasjon har jeg ikke sett innen politikken siden Martin Schanke snakket om å skuffe 16 åringer ut av senga si.

"Jeg har ikke fordommer. Jeg har ikke fremmedfrykt" (Sitat av Vidar Kleppe).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106860-er-det-noen-som-stemmer-p%C3%A5-kleppe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ingen som stemmer på Kleppe vel?

Det er det jeg spør om.

Han har jo et parti (Demokratene).

Jeg har personlig ikke hørt så mye om dem, men med unntak av et par nynazister og enkelte gammelnazister fra krigens dager, så kan han vel umulig få noen velgere?

Det er det jeg spør om.

Han har jo et parti (Demokratene).

Jeg har personlig ikke hørt så mye om dem, men med unntak av et par nynazister og enkelte gammelnazister fra krigens dager, så kan han vel umulig få noen velgere?

Jeg vet ikke noe om partiet han startet, men han er i hvert fall kleppheslig (som vi sier her oppe)

Annonse

Men det var det jeg lurte på. Er han noe sted i politikken?

Han er jo tross alt mest kjent fordi han ble pælma ut av FRP.

Hadde de tatt han med i det programmet ellers? NOE verv har han vel? Han kan ikke sveve en evighet på at han ble kastet ut av FRP i sin tid..?

Hadde de tatt han med i det programmet ellers? NOE verv har han vel? Han kan ikke sveve en evighet på at han ble kastet ut av FRP i sin tid..?

Jeg vet ikke. Det er derfor jeg spør.

Men de tok han ratt med i programmet for å i det hele tatt kunne lage et program om dette. Hadde jo ikke nytta om alle satt der og var enige.

Annonse

Nå har ikke alltid Hagen vært like heldig med sine kollegaer.

Fyren ble jo for øvrig kastet ut.

Hei,

Men han ble IKKE kastet ut fordi han var "for innvandrerfientlig"....

For øvrig, poenget er at folk stemte jo Frp selv når tullingen var i ledelsen der.

Og samme berme stemmer fremdeles på et parti som har en partileder som påstår at "et samfunn uten etniske minoriteter [for eksempel, jøder] er et samfunn i harmoni".

Hva vil han gjøre med disse etniske minoritetene? Sende dem til Polen igjen?

Med vennlig hilsen

Hei,

Men han ble IKKE kastet ut fordi han var "for innvandrerfientlig"....

For øvrig, poenget er at folk stemte jo Frp selv når tullingen var i ledelsen der.

Og samme berme stemmer fremdeles på et parti som har en partileder som påstår at "et samfunn uten etniske minoriteter [for eksempel, jøder] er et samfunn i harmoni".

Hva vil han gjøre med disse etniske minoritetene? Sende dem til Polen igjen?

Med vennlig hilsen

Siden det er lite poeng i å gjenta seg selv til det uendelige i forhold til en ny debatt om innvandring, så kan du heller kose deg med denne linken:

http://www.tv2.no/underholdning/bildeserier/article.jhtml?articleID=117201

Siden det er lite poeng i å gjenta seg selv til det uendelige i forhold til en ny debatt om innvandring, så kan du heller kose deg med denne linken:

http://www.tv2.no/underholdning/bildeserier/article.jhtml?articleID=117201

Så det er derfor du plutselig har blitt så pro-innvandring?

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...